jullanmedj Postad 4 februari 2008 Postad 4 februari 2008 Hej! Jag och några kompisar håller på med en film, vilka vapen är billigast och det bästa alternativet om man vill ha vapen som inte är riktiga vapen?? Kan man bygga egna, i så fall, hur då?? Tacksam för svar! //Julia i Sävja Produktions 0 Citera
Kim-O Postad 5 februari 2008 Postad 5 februari 2008 Vad är det för sorts vapen ni ska försöka skapa? 0 Citera
jullanmedj Postad 5 februari 2008 Författare Postad 5 februari 2008 en pistol skulle passa bra 0 Citera
thesnowboarders Postad 6 februari 2008 Postad 6 februari 2008 en pistol skulle passa bra Gå till närmsta kinesen :) Det är vad jag gör ^^ Annars har de stort urval på teknikmagasinet och Hobbex ^^ /Oscar 0 Citera
DDeridex Postad 6 februari 2008 Postad 6 februari 2008 Teknikmagasinet har asbra softairguns men det kräver att du är över 18. Hobbex har liknande men även några replikas som inte kräver att du är 18. 0 Citera
thesnowboarders Postad 6 februari 2008 Postad 6 februari 2008 Teknikmagasinet har asbra softairguns men det kräver att du är över 18. Hobbex har liknande men även några replikas som inte kräver att du är 18. Nu är du nog väääääldigt långt borta och cyklar ;) Hobbex liksom alla andra återförsäljare av soft airguns och vissa replikor kräver 18 års ålders gräns :P 0 Citera
Martin Öberg Postad 6 februari 2008 Postad 6 februari 2008 Nu är du nog väääääldigt långt borta och cyklar ;) Hobbex liksom alla andra återförsäljare av soft airguns och vissa replikor kräver 18 års ålders gräns :P Alla replikor är det åldersgräns på, då dom är väldigt realistiska. Men jag såg häromdagen pistoler som var gjorda av järn inne i en leksaksaffär, dom såg realistiska ut och har en röd plupp i pipan som man kan pilla bort med en kniv. Kostade 59kr/st så jag köpte några, billiga och bra. Så min slutsats är att vissa leksaksvapen kan vara väldigt bra det också, bara man tar bort den röda pluppen på pipan som brukar finnas på dom lite mer realistiska vapnena. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.