Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej! Jag och några kompisar håller på med en film, vilka vapen är billigast och det bästa alternativet om man vill ha vapen som inte är riktiga vapen?? Kan man bygga egna, i så fall, hur då??

Tacksam för svar!

//Julia i Sävja Produktions

Postad
Teknikmagasinet har asbra softairguns men det kräver att du är över 18. Hobbex har liknande men även några replikas som inte kräver att du är 18.

Nu är du nog väääääldigt långt borta och cyklar ;) Hobbex liksom alla andra återförsäljare av soft airguns och vissa replikor kräver 18 års ålders gräns :P

Postad
Nu är du nog väääääldigt långt borta och cyklar ;) Hobbex liksom alla andra återförsäljare av soft airguns och vissa replikor kräver 18 års ålders gräns :P

Alla replikor är det åldersgräns på, då dom är väldigt realistiska.

Men jag såg häromdagen pistoler som var gjorda av järn inne i en leksaksaffär, dom såg realistiska ut och har en röd plupp i pipan som man kan pilla bort med en kniv. Kostade 59kr/st så jag köpte några, billiga och bra. Så min slutsats är att vissa leksaksvapen kan vara väldigt bra det också, bara man tar bort den röda pluppen på pipan som brukar finnas på dom lite mer realistiska vapnena.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...