labtec Postad 3 februari 2008 Postad 3 februari 2008 Jag har precis börjat med min första film och jag har även skrivit ett litet manus/vägledande text.Ursäktar stavningen men jag skrev detta i all hast. En kille Försöker göra inbrott i en Herrgård men han blir utt täckt av en av vakterna och blir skuten. På Killens(något namn) begravning ska en släkting lägga i pengar han har lånat i kistan. Och när han gör det för en anana bekant syn på att han inte har dött av någon sjukdom utan att han har blivit skuten. Då åter börjar han luska i fallet och kommer till slut fram till var hans kompis blev dödad.Han försöker ta reda på vf kompisen försökte ta sig in där. Han upptäcker en fansansfull sak.De har ett lab som de gör ett vapen som kommer förstöra hela oson lagret. Han blir även beskuten så han bestämer sig för att ta sig in i huset och rätfärdiga sin kompis död. Det blir en strid men han lyckas ta sig in i huset och där så förstör han hella arbetet som ha gjors sen spränger han lokalen. Är mycket tacksam för eran åsikt. jag har redan en bit av filmen filmad och klippt 0 Citera
_nemo_ Postad 3 februari 2008 Postad 3 februari 2008 Den största grejen jag tänker på: Borde inte de redan veta hur han dog? Jag menar att bli skjuten och att dö av en sjukdom är en ganska stor skillnad, eller kollade doktorn på skotthålet i pannan och sa: "Ojojoj, det här var verkligen en aggressiv variant av cancer, tumören har ju för fan slagit hål i pannan och flytt! Någon måste hitta den FORT!" Jag antar bara att det är i pannan han fått skottet, eftersom det tydligen syns när den bekante tittar ner i kistan, eller tar han av honom kläderna? 0 Citera
metroo Postad 3 februari 2008 Postad 3 februari 2008 Haha. Klockrent Nemo. Men ja, precis som honom så var det det jag också tänkte på. Hur kan han se det, och varför har ingen annan gjort det innan? 0 Citera
labtec Postad 3 februari 2008 Författare Postad 3 februari 2008 Jo jag tänlte att de skulle vara så att det hadde blivit mörklagt eller något sådant.Och ju mer jag tänker på det så låter det helt idiotiskt.Och att de ser att han blivit skuten har jag tänkt på men jag tänkte att man inte skulle få se kistan förens på långt håll eller något.Och så ska de mer komma fram genom någon konversation 0 Citera
Mega99 Postad 4 februari 2008 Postad 4 februari 2008 Jo jag tänlte att de skulle vara så att det hadde blivit mörklagt eller något sådant.Och ju mer jag tänker på det så låter det helt idiotiskt.Och att de ser att han blivit skuten har jag tänkt på men jag tänkte att man inte skulle få se kistan förens på långt håll eller något.Och så ska de mer komma fram genom någon konversation (SkJuten*) Jo, obducenten kan ju ha blivit mutad eller så, men då måste ju detta komma fram tydligt. 0 Citera
Kensai Postad 4 februari 2008 Postad 4 februari 2008 Jag förstår knappt vad du skriver labtec. 0 Citera
labtec Postad 4 februari 2008 Författare Postad 4 februari 2008 Jag förstår knappt vad du skriver labtec. Sry jag ska ändra det så det blir mer lättläst 0 Citera
_nemo_ Postad 5 februari 2008 Postad 5 februari 2008 Jo jag tänlte att de skulle vara så att det hadde blivit mörklagt eller något sådant.Och ju mer jag tänker på det så låter det helt idiotiskt.Och att de ser att han blivit skuten har jag tänkt på men jag tänkte att man inte skulle få se kistan förens på långt håll eller något.Och så ska de mer komma fram genom någon konversation Men läkarna och de anhöriga lär ju redan veta att han dog av en skottskada? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.