Najka Postad 3 februari 2008 Författare Postad 3 februari 2008 Okej ska höra med vännerna imorrn om de jävlas. Jag fick känslan av ett hån eftersom jag inte visste vad det var men alla andra gjorde det. En naturlig känsla att känna då... 0 Citera
_nemo_ Postad 3 februari 2008 Postad 3 februari 2008 Okej ska höra med vännerna imorrn om de jävlas. Jag fick känslan av ett hån eftersom jag inte visste vad det var men alla andra gjorde det. En naturlig känsla att känna då... Det är ju bara att testa det som lilla_farbrorn sa så ser du att det är fejk :) Ånej, jag trodde ju att det var DU som jävlades med OSS :D 0 Citera
Najka Postad 4 februari 2008 Författare Postad 4 februari 2008 Okej jag hörde med min polare idag i skolan. Den jäkeln hade lurat mig:) Så nu blir det till och lura vidare själv...hehe 0 Citera
vilcans Postad 4 februari 2008 Postad 4 februari 2008 Vi måste komma ihåg att nominera denna tråd till årets konstigaste nästa gång det är dags. Hur kan Najka låta bli att testa själv!? 0 Citera
_nemo_ Postad 5 februari 2008 Postad 5 februari 2008 Vi måste komma ihåg att nominera denna tråd till årets konstigaste nästa gång det är dags. Hur kan Najka låta bli att testa själv!? Det var det jag också undrade =) 0 Citera
Kaulitz Postad 21 oktober 2010 Postad 21 oktober 2010 Men gud var trist jag som trodde att det var någon som visste allt ): 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.