Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Läs vad jag skrev.

Jag läste vad du skrev men att analysera vinklar etc i denna film blev för mycket för mig. Jag är själv usel så jag är bara en tyckare. Jag hakade upp mig på kundvagnar mm som gjorts förut och om man bortser från introt blev jag bara trött på att titta på filmen.

Klipp ihop den så blir den säkert underhållande men just nu är den bara en kompisfilm.

Postad
Jag läste vad du skrev men att analysera vinklar etc i denna film blev för mycket för mig. Jag är själv usel så jag är bara en tyckare. Jag hakade upp mig på kundvagnar mm som gjorts förut och om man bortser från introt blev jag bara trött på att titta på filmen.

Klipp ihop den så blir den säkert underhållande men just nu är den bara en kompisfilm.

klipp ihop den hur menar du? den är redan klippt!

Postad
klipp ihop den hur menar du? den är redan klippt!

Jag tycker att den behöver bli mer tight. Klipp in actionscener mellan skrytklippen så att det hela tiden händer något. Det vore även kul om ni presenterade varandra och varför ni gör dessa meningslösa klipp.

Du måste dock hålla med om att det är en riktigt usel kopia av Jackass.

Postad
Jag tycker att den behöver bli mer tight. Klipp in actionscener mellan skrytklippen så att det hela tiden händer något. Det vore även kul om ni presenterade varandra och varför ni gör dessa meningslösa klipp.

Du måste dock hålla med om att det är en riktigt usel kopia av Jackass.

Jag och min kompis är knappt med i filmen. Det mesta är andra som gjort saker. Brukar ha med kameran rätt mycket. Så det är bara sköna klipp från sommaren. Men ska tänka på att klippa mera i nästa film!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...