metalhead Postad 12 januari 2008 Postad 12 januari 2008 Såg nyligen den rätt gamla filmen planet terror, men en sak gäckar mig, hur i helvete (ursäkta språket) har dem fått henne utan ben? har det vart ett enda data animeringsprojekt? :O vet nåååååågon? Har gäckat mig i några nätter nu :P 0 Citera
Reazor Postad 12 januari 2008 Postad 12 januari 2008 hm..om man har dvden planet terror så berättar robert rodriguez hur dom gjorde... dom har lagt ett grönt ben av gips till henne bara.. ibland har dom bara en strumpa och dylikt. och sen har dom gjort vapnet med data på ngt sätt /reazor 0 Citera
metalhead Postad 12 januari 2008 Författare Postad 12 januari 2008 hm..om man har dvden planet terror så berättar robert rodriguez hur dom gjorde... dom har lagt ett grönt ben av gips till henne bara.. ibland har dom bara en strumpa och dylikt. och sen har dom gjort vapnet med data på ngt sätt /reazor tack fan :P hade undrat länge nog, hahaha 0 Citera
Eibon Postad 12 januari 2008 Postad 12 januari 2008 cgi ja. hon berätta i en intervju hon hade nån grej på sig så benet var rakt hela tiden och att de gjorde ont och att de va jobbigt. rätt dålig film för övrigt... 0 Citera
metalhead Postad 12 januari 2008 Författare Postad 12 januari 2008 DÅLIGT FILM!? NE NU!!! jag gillade den bättre än death proof, det här är ett upplägg på en klassisk zombie rulle, jag gillade den helt enkelt. exemplarikst 0 Citera
Eibon Postad 13 januari 2008 Postad 13 januari 2008 cgi och skit har inget med det o göra. väntade mig exploatation o grindhouse i gammal god anda och då folk börjar hoppa med raketgevär o skit så nej..dra åt helvete! death proof var bättre, men inte heller den särskilt bra. 0 Citera
Vito Gogola Postad 16 januari 2008 Postad 16 januari 2008 Om 2007 är så längesen att det kallas "gammalt" redan nu, så måste jag väl påstå att jag kanske redan borde tänka på att pensionera mig. 0 Citera
vilcans Postad 16 januari 2008 Postad 16 januari 2008 Dagens ungdom är så vana vid att kunna ladda ner en film och titta på den innan den ens är färdigklippt, så en film från förra året är väl glömd för länge sen. Eller har blivit en klassiker. 0 Citera
Tyko Postad 17 januari 2008 Postad 17 januari 2008 Här har du en länk till en intervju med effektmakarna till Grindhouse. http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=4024 I bildspelet näst längst ner får man se hur dom gjorde när dom filmade henne. 0 Citera
diet_theory Postad 19 januari 2008 Postad 19 januari 2008 Det var ju dessutom ganska sent under 2007 den kom... typ oktober om jag inte minns fel... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.