Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Såg nyligen den rätt gamla filmen planet terror, men en sak gäckar mig, hur i helvete (ursäkta språket) har dem fått henne utan ben? har det vart ett enda data animeringsprojekt? :O vet nåååååågon? Har gäckat mig i några nätter nu :P

Postad

hm..om man har dvden planet terror så berättar robert rodriguez hur dom gjorde... dom har lagt ett grönt ben av gips till henne bara.. ibland har dom bara en strumpa och dylikt. och sen har dom gjort vapnet med data på ngt sätt

/reazor

Postad
hm..om man har dvden planet terror så berättar robert rodriguez hur dom gjorde... dom har lagt ett grönt ben av gips till henne bara.. ibland har dom bara en strumpa och dylikt. och sen har dom gjort vapnet med data på ngt sätt

/reazor

tack fan :P hade undrat länge nog, hahaha

Postad

cgi ja. hon berätta i en intervju hon hade nån grej på sig så benet var rakt hela tiden och att de gjorde ont och att de va jobbigt.

rätt dålig film för övrigt...

Postad

cgi och skit har inget med det o göra. väntade mig exploatation o grindhouse i gammal god anda och då folk börjar hoppa med raketgevär o skit så nej..dra åt helvete!

death proof var bättre, men inte heller den särskilt bra.

Postad

Dagens ungdom är så vana vid att kunna ladda ner en film och titta på den innan den ens är färdigklippt, så en film från förra året är väl glömd för länge sen. Eller har blivit en klassiker.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...