Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej! Är det det någon som vet hur man gör svävande bilar?Bilar som först står på marken som vanlig men sedan börjar lyfta. Som t.ex i Back to the future och i slutet av Kopps.

En sak jag också undrar över är hur dom fick hulen att "ligga" i hjulhuset på Pizza-polisbilen i Kopps.Det skulle vara så coolt att veta det,för att jag ska veta hur jag ska göra i ett kommande filmprojekt.

Postad
Hej! Är det det någon som vet hur man gör svävande bilar?Bilar som först står på marken som vanlig men sedan börjar lyfta. Som t.ex i Back to the future och i slutet av Kopps.

En sak jag också undrar över är hur dom fick hulen att "ligga" i hjulhuset på Pizza-polisbilen i Kopps.Det skulle vara så coolt att veta det,för att jag ska veta hur jag ska göra i ett kommande filmprojekt.

G O O G L E

"Svävande bil Kopps"

Postad

3D intresse? frågan är ju vad du vill, 3D är ju avancerat där du gör egen film typ schrek. Eller gör 3D-klipp för att lägga in i film. Flygande bil kan man göra i aftereffects och photoshop eller liknande program. Frilägg bilen från ett fotografi (ta bort bakgrunden ) Behöver ju inte vara någon blue eller green bakgrund. After effects är perfekt sen. Film blandat med foto, flera lager.

/nils

ps. om du är nybörjare? måste du skilja på 3D och andra program. 3D är avancerat, efterfrågad kunskap. dataspel bl.a

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...