Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej alla.

Det är så att jag söker ett redigeringsprogram som är gratis, och som går att tanka ner lätt.

Har använt MovieMaker ett tag men det har ballat ur så söker nu ett program i samma stil.

Tro nu inte att jag redigerar seriöst i detta program, vill bara klippa ihop diverse klipp jag har.

Postad länk med fungerande nerladdning är väldigt välkommet!

Tack.

Postad

Moviemaker är ett hyfsat kompetent program (SP2) om man är en glad amatör. Vill man ha mer så är gratis svårt. Gratis är visserligen gott men ibland kan det ge en bitter eftersmak. Du kan ju alltid testa Premiere Elements i 30 dagar och om du är som jag och lyckas krascha datorn med ungefär samma intervall så........

Postad

Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 3.1 §.

Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören.

Ej tillåtet att tillgodose med piratkopierat material och övriga crackprogram.

Mvh Pace

Administratör, Voodoo Film forum

Postad
...det är inte olagligt att ladda ner, MEN, det är olagligt om du delar med dig!...
Jo, sen förra sommaren (jag kommer inte ihåg exakt när) så är det olagligt att ladda ner upphovsrättskyddat matriel.
Postad

Allt upphovsrättsskyddat material blev totalt olagligt att ladda ner den första Juli 2006. Det gäller även filer som kan så kallat kan skada skyddade filer. Så att sprida en Crack är högst olagligt.

Postad
Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 3.1 §.

Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören.

Citerat inlägg redigerat.

Mvh Pace

Administratör, Voodoo Film forum

Ja? innan 2004(Ungefär tror jag) när de ändrade lagen så var de så! Nu är de totalt förbjudet? Gissa varför de bev så stor uppståndelse just nu på senare år?.

Snacka om att vara med i svängarna.

Och när man ända ska tanka ska man väl göra de med stil! Inte tanka de billigaste "proffs" programet på marknaden! :-)

Postad

gå in på http://www.download.com och se om där är nåt intresant. och för det andra om du har köppt en CD t.e.x. och betalt ärligt för den men kanske råkar tappa ditt bowlingklot på den så får man lagligt ladda ner skivan igen från piratebay eller liknande för du har betalt den.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...