Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Detta är en liten grej jag gjorde av en idé som jag haft ett bra tag.

Låten är gjord av Loop troop, en mkt bra grupp från Västerås.

Jag har länge tänkt at jag skulle filma och klippa ihop bilder till den låten. Och nu har jag gjort det!

Tyvärr så märkte jag att man inte hinner se bollen hela tiden pga den dåliga bildkvalitén som måste vara för att få ladda upp.

Hur som helst kom gärna med synpunkter!!!

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=15162

• 2 veckor senare...
Postad
Detta är en liten grej jag gjorde av en idé som jag haft ett bra tag.

Låten är gjord av Loop troop, en mkt bra grupp från Västerås.

Jag har länge tänkt at jag skulle filma och klippa ihop bilder till den låten. Och nu har jag gjort det!

Tyvärr så märkte jag att man inte hinner se bollen hela tiden pga den dåliga bildkvalitén som måste vara för att få ladda upp.

Hur som helst kom gärna med synpunkter!!!

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=15162

Ser tyvärr inte mycket i filmen. Idén är jätte bra och kreativ, men utnyttjandet av filmmediet kan slipas mycket på. Du kan försöka med att till exempel utnyttja att rummet är smalt och avlångt. använd linjerna i rummet. Och lite fler kreativa ideer och vinklar under själva filmen. Lycka till!

Postad

Ljud och musik vad kanon. Själva filmen kanske du ska slipa mer på. Bilden reflekterar ju inte ljudet i särskilt hög utsträckning. Eller? Good job annars.

Postad

Måste nog hålla med tyvärr i ovanstående kritik, finns ett grymt snowboardintro från den tiden som körde samma ide, låten är kung men svår som tusan att leva upp till länge än själva introt, sen personligen tycker jag du gör rätt, filmen handlar inte om låten utan låten passar till filmen, allt för många klipper film efter låten medans jag menar lite på att man ska ha musik som förstärker filmen istället =) (Lite farligt i detta fall då låten symboliserar pingpong i sitt intro, kanske mixa in en annan låt efter just det introt?)

Keep on working

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...