Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hejsan!

Gjorde för ett tag sen ett test att både göra lite förtexter och lite effekter i filmen plus lägga till ljud och eftertexter.

Har använt programmen: Adobe AE, Audition, Preimere.

Mycket nöje!!

Postad
Tråkig -_- svärdsgreppet är för tunnt, lite tjockare skulle vara snyggare.

Hejsan...

Det problemet löste jag igår...gjorde mig ett handtag som jag ska använda i mina framtida projekt...

Men vad tyckte du annars??

Mvh

Postad
Hejsan...

Det problemet löste jag igår...gjorde mig ett handtag som jag ska använda i mina framtida projekt...

Men vad tyckte du annars??

Mvh

det ser snyggt ut, men lite suddigare i kanterna skulle jag personligen gilla, men det är ändå snyggt som det är. Bra med handtaget!

Postad

Något som skulle göra underverk för att sälja en sån här effekt är om talangen träffas av ljus från svärdet. Det ser jag inte i alltför många lasersvärdstester om jag ska vara ärlig.

Postad
Jag är bara avundsjuk för jag inte klurat ut hur man gör liknande än men det kommer förhoppningsvis.

Hej!!

Vill du ha hjälp så msn med mig jag hjälper gärna till!!!

Tack för kritiken med

Mvh Madpingu

Postad
Något som skulle göra underverk för att sälja en sån här effekt är om talangen träffas av ljus från svärdet. Det ser jag inte i alltför många lasersvärdstester om jag ska vara ärlig.

Hejsan

det är riktigt sant ska göra ett test med det nån gång med... Tack för kritiken

Mvh

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...