Madpingu Postad 30 december 2007 Postad 30 december 2007 Hejsan! Gjorde för ett tag sen ett test att både göra lite förtexter och lite effekter i filmen plus lägga till ljud och eftertexter. Har använt programmen: Adobe AE, Audition, Preimere. Mycket nöje!! 0 Citera
Nicke_92 Postad 30 december 2007 Postad 30 december 2007 Tråkig -_- svärdsgreppet är för tunnt, lite tjockare skulle vara snyggare. 0 Citera
Madpingu Postad 30 december 2007 Författare Postad 30 december 2007 Tråkig -_- svärdsgreppet är för tunnt, lite tjockare skulle vara snyggare. Hejsan... Det problemet löste jag igår...gjorde mig ett handtag som jag ska använda i mina framtida projekt... Men vad tyckte du annars?? Mvh 0 Citera
Nicke_92 Postad 30 december 2007 Postad 30 december 2007 Hejsan... Det problemet löste jag igår...gjorde mig ett handtag som jag ska använda i mina framtida projekt... Men vad tyckte du annars?? Mvh det ser snyggt ut, men lite suddigare i kanterna skulle jag personligen gilla, men det är ändå snyggt som det är. Bra med handtaget! 0 Citera
DDeridex Postad 30 december 2007 Postad 30 december 2007 Jag är bara avundsjuk för jag inte klurat ut hur man gör liknande än men det kommer förhoppningsvis. 0 Citera
Norbert Postad 30 december 2007 Postad 30 december 2007 Något som skulle göra underverk för att sälja en sån här effekt är om talangen träffas av ljus från svärdet. Det ser jag inte i alltför många lasersvärdstester om jag ska vara ärlig. 0 Citera
Madpingu Postad 31 december 2007 Författare Postad 31 december 2007 Jag är bara avundsjuk för jag inte klurat ut hur man gör liknande än men det kommer förhoppningsvis. Hej!! Vill du ha hjälp så msn med mig jag hjälper gärna till!!! Tack för kritiken med Mvh Madpingu 0 Citera
Madpingu Postad 31 december 2007 Författare Postad 31 december 2007 Något som skulle göra underverk för att sälja en sån här effekt är om talangen träffas av ljus från svärdet. Det ser jag inte i alltför många lasersvärdstester om jag ska vara ärlig. Hejsan det är riktigt sant ska göra ett test med det nån gång med... Tack för kritiken Mvh 0 Citera
fr0ob Postad 1 januari 2008 Postad 1 januari 2008 Ser bra ut, prova att göra den lite smalare.. Annars så var det riktigt bra 4/5 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.