Gå till innehåll

Pistoler


Tuttigodis

Recommended Posts

Det finns soft-air-guns att köpa på http://www.teknikmagasinet.se mycket verklighetstrogna på bild men inte ljud då en del särskilt de billiga skramlar en del.

 

Jag har själv köpt 2 stycken pistoler med extra magasin, det är sååå coolt att göra en Lara Croft och trycka ut magasinen ur de båda pistolerna på samma gång och dra ner hastigheten rejält på klippet.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det finns soft-air-guns att köpa på http://www.teknikmagasinet.se mycket verklighetstrogna på bild men inte ljud då en del särskilt de billiga skramlar en del.

 

Jag har själv köpt 2 stycken pistoler med extra magasin, det är sååå coolt att göra en Lara Croft och trycka ut magasinen ur de båda pistolerna på samma gång och dra ner hastigheten rejält på klippet.

Göra en Lara Croft? men för gudars skymmning människa... det heter John Woo... JOHN friggin' WOO!!!... ;)

 

men annars... nja... Finns ju möjligheten har jag för mig att fixa målsman och sånt... annars kanske leksakspuffror går att fixa... eller kaserade softare... ska dom bara vara i bild utan större funktion kan en avdankad helt manuell puffra räcka långt...

 

Och angående skrammel... man byter ju ändå ut allt ljudet;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Göra en Lara Croft? men för gudars skymmning människa... det heter John Woo... JOHN friggin' WOO!!!... ;)

 

men annars... nja... Finns ju möjligheten har jag för mig att fixa målsman och sånt... annars kanske leksakspuffror går att fixa... eller kaserade softare... ska dom bara vara i bild utan större funktion kan en avdankad helt manuell puffra räcka långt...

 

Och angående skrammel... man byter ju ändå ut allt ljudet;)

John woo äger

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är sugen på att köpa en kolsyre driven med riktig mantelrörelse som fastnar i bakre läget och återgår när man pluggar in ett nytt magasin.

 

Men för att gå en smula offtopic är det ett automatvapen som får mig att dregla. Gaaahhh, jag såg just att den inte längre finns på varken Teknikmagasinet eller Hobbex.

Jag kommer inte håg modellnamnet men den hade allt, full och semi automatik, rödpunkt, lampa och dessutom var den i komposit, inte plast. Den kostadet typ 1500 men nu ser det ut som jag missat min chans att köpa den från en svensk leverantör.

Länk till kommentar
Share on other sites

combatzone.se har ju stort utbud... själv har jag suktat länge efter ett par GBB (Gas BlowBack) Beretta M9'or i metall ... KHC tror jag tillverkaren hette... ekonomin har dock inte gått ihop tillräckligt länge för sånt... 24tums-skärm och vidvinkellins ligger högre på prioriteringslistan just nu;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...