beta75 Postad 2 december 2007 Postad 2 december 2007 Posta en filmsnutt med jultema. Jag börjar med min, x-mashorror. http://www.beta75.se/xmashorror.mp4 /KN 0 Citera
pld Postad 3 december 2007 Postad 3 december 2007 Du går inte vidare! :P (Fan va jag älskar idol) /Jesper 0 Citera
beta75 Postad 3 december 2007 Författare Postad 3 december 2007 Det verkar som om folk tar saker och ting på lite för stort allvar. Jaja. /KN 0 Citera
Octavianus Postad 3 december 2007 Postad 3 december 2007 Hmm, va rätt bra filmat, men vet inte om storyn funkar. Du får nog utveckla manus lite mer. förvisso hade du fått med alla dramaturgi, men känns som att den haltar lite. Men över lag bra, huvudrollsinehavaren ska ha en eloge för sin känsla för timing. 0 Citera
megawatti Postad 3 december 2007 Postad 3 december 2007 Skitbra sjunget! Otrolig-ljussättning. Prefekta kamera instälningar. O gud! Är de en äkta kariokiemikrofon som man köpt på ica för 149,90 ?. Fint, elegant och otroligt genomtänkt. 5 av 5 Stjärnor. 0 Citera
beta75 Postad 3 december 2007 Författare Postad 3 december 2007 Du e rolig du, ungefär lika rolig som 10 minuter med dollyåkningar i en skatefilm... Kan du inte se det ironiska? Tycker det blir lite för pretto ibland. För mycket teknikonani och väldigt få filmklipp som visas upp. När det var tävling senast så kom ju endast 4 bidrag in... samtidigt bara idag har det väl tjötats om HD hit och bästa mikrofonen dit, minst 47 ggr... Någon ska väl visa något. Om ändå bara ett otroligt irriterande julkort. Hade hoppats att någon kunde bidaga med ett eget litet jul-tema klipp. Så jag får se att ni inte bara sitter och smeker era HD-kameror. Filma och lägg upp. I juletid får alla sjunga. Även de som inte kan. /KN 0 Citera
jernby film Postad 4 december 2007 Postad 4 december 2007 svartvit jul, i widescreen. Du är som jag, gillar absolut i jul. Kan inte sjunga och hatar Carolas jävla julskivor /nils 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 4 december 2007 Postad 4 december 2007 Det verkar som om folk tar saker och ting på lite för stort allvar. Är det inte du som tar de andras kommentarer på lite för stort allvar? :l Jag uppfattade både pld och megawattis inlägg som lika ironiska och oseriösa som din film. För du kan ju inte påstå att personen som sjunger i videon skulle gå vidare i Idol? ;) Hursomhelst, håll god ton nu när det snart är jul. :) 0 Citera
beta75 Postad 4 december 2007 Författare Postad 4 december 2007 Det är svårt att få ironin att framgå i skriven text. Klart att jag bara skojar. Fast jag skulle vilja se lite mera lo-fi video... /KN 0 Citera
Nicke_92 Postad 4 december 2007 Postad 4 december 2007 min ligger på voodoo redan, men här är den igen... 0 Citera
jernby film Postad 5 december 2007 Postad 5 december 2007 julstämning först, inga julklappar åt barnen. en minut av tre http://www.jernby.se/tomten.htm /nils 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.