Team_fagott Postad 30 november 2007 Postad 30 november 2007 En liten test av vision 200T 8mm film. Framkallad i Berlin av Adnec filmtechnic. Scanad och korrigerad av Kent på Uppsala bildteknik (och på forumet). Filmad både i sommar och i oktober. Bilder kommer imorgon bitti, likaså länk till högre upplösning. (måste ta hand om kräksjuk sambo nu) Format: 8mm film Kodak vision 200T Kamera: Canon 814az, 85filter (inbyggt, hackad rulle) P.s Råfilm är sponrad av http://www.uppsalabildteknik.se 0 Citera
Nicke_92 Postad 1 december 2007 Postad 1 december 2007 Ingen som helst handling eller variation, det är nog youtube som gör det, men bilderna är inte vidare bra förutom att det är stilla kamera. Jag vet inte om du skulle varit ett vidare stort hot i tävlingen, tyvärr Team_faggot, men denna var för tråkig, det speglade inte sommar, utan övergång mellan sommar och höst såg det ut som. 0 Citera
Team_fagott Postad 1 december 2007 Författare Postad 1 december 2007 Men Nicke, jag skojade bara. Det är ett test av 200t film. ;) 0 Citera
Dario Postad 1 december 2007 Postad 1 december 2007 Är du säker på att filmen var reversal? Och att den inte var Vision2? ;) 0 Citera
Team_fagott Postad 1 december 2007 Författare Postad 1 december 2007 Är du säker på att filmen var reversal? Och att den inte var Vision2? ;) hoppsan.. 0 Citera
Nicke_92 Postad 1 december 2007 Postad 1 december 2007 Men Nicke, jag skojade bara. Det är ett test av 200t film. ;) Ok :D det förklarar saken ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.