Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjo!

WCT (West Coast Trekkers) har planer på att göra en fanfilm. Har du ett intresse av Star Trek eller Sci-Fi och vill vara med i produktionen så posta det här.

Jag kan tyvärr antagligen inte delta i produktionen men jag kan vidarebefodra ditt intresse till de ansvariga. Jag är medlem i WCT så jag hoppas på ett bra resultat och i detta fall gör inte fler kockar sämre soppa.

De flesta som kommer att göra filmen bor i Göteborg så det är en smula bra om du bor eller kan ta dig dit när du behövs. Behöver jag nämna att det är ideelt? Du får inga pengar men Trekkers är de bästa vänner man kan få.

Postad

Nämmen! Har länge tänkt förnya mitt medlemskap & gå på treffar igen, men den har alltid kommit nåt emellan än så länge :-(

Vad är tanken bakom filmen & hur är den tänkt att genomföras?

Vilka är det som håller i den? Är det Magnus & Lollo som är i farten igen? :-)

Postad

Än så länge är det bara viljan och en idé därför behövs kreativa människor till detta projekt. Jag inbillar mig att det finns en tanke bakom idén annars skulle jag inte posta här. Jag har dock ingen aning om projektet men jag vet att de vill ha frivilliga som kan ställa upp med utrustsning och/eller talang.

Postad

Om det blir något av det skulle jag nog kunna hjälpa till, bor hyffsat nära göteborg, så jag skulle nog kunna hålla i en kamera eller så.

Kan även jobba med effekterna.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...