sw33t Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 Ska filma en musikvideo snart som kommer innehålla en del 'absurda' karaktärer. Vi kommer behövas gasmasker och antaligen armé eller soldatkläder. Det går att köpa gasmasker, det ligger på runt 150-300 varianrande på säljarna, som då är "privata" som man säger det. Jag har inte pratat med överskottbolaget än, men jag vet inte hur mkt de kan hjälpa en(?). Sedan så undrade jag lite över poliskläder. Är det svårt att få tag på, och vilken procedur måste man gå igenom vid en sådan eventuell filmning. Jag har tänkt kontakta polisen själv med mina frågor, men jag tänkte någon annan kanske har erfarenhet av ämnet? 0 Quote
Tobbger Posted June 29, 2004 Posted June 29, 2004 Det finns ju gasmasker att köpa från butiker också. Om du vill vara säker på att det finns inne flera. 0 Quote
jns Posted June 29, 2004 Posted June 29, 2004 För att få bära polis kläder måste man ha tillstånd från polisen, några bekanta (som jag knappt har pratat med) blev gripna av polisen när de spelade in en film med riktiga polisskjortor. Så att ringa och höra, eller kanske till och med besöka polisen kanske vore en god idé. 0 Quote
woxaz Posted July 3, 2004 Posted July 3, 2004 kolla på http://www.militaryshop.se dom har säkert sånt ;) 0 Quote
Recommended Posts