Lukas Posted June 22, 2004 Share Posted June 22, 2004 Hallå allihopa! Matrox videoredigeringskort, finns det så man kan köpa bara själva kortet och kabeln? Eller måste man köpa paketet med alla adobes program till? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbger Posted June 24, 2004 Share Posted June 24, 2004 Nja, jag skulle inte tro det. Jag tror att jag läste någonstans att kortet och kablaget bara var kompatibelt med de program som följde med. Så även om du köper paketet med programen så kan du inte redigera i real-tid i exempelvis Pinnacle. Men det skadar ju inte att kolla efter. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas Posted June 24, 2004 Author Share Posted June 24, 2004 Saken är ju den att jag redan har de programen som kommer med kortet. Därför tycker jag det är onödigt att köpa de igen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted June 24, 2004 Share Posted June 24, 2004 Då verkar det enda alternativet att försöka köpa ett begagnat (kanske inte bästa, men det går säkert) eller så får du leta efter ett annat kort som passar ändå. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas Posted June 24, 2004 Author Share Posted June 24, 2004 Okej, tack så mycket Orange och Tobbger. Ska fortsätta mitt sökande. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogg Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Kabeln, det vill säga "BreakoutBoxen" kan man köpa för sig, kortet finns det de som har samma finesser som Matrox 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts