_nemo_ Postad 22 mars 2008 Författare Postad 22 mars 2008 Jag gissar The Architect Nej, Morpheus var det visst. Jag hade fått för mig att det var The Architect jag med. 0 Citera
Simon W Postad 22 mars 2008 Postad 22 mars 2008 Va? Skulle Sean Connery göra en massa jiu jutsu?!! Stunt doubles galore!! Tack och lov att det blev Fishburne istället! 0 Citera
Jawo Postad 23 mars 2008 Postad 23 mars 2008 Nej, Morpheus var det visst. Jag hade fått för mig att det var The Architect jag med. Fast det måste ha varit i ett oerhört tidigt skede då, för på alla storyboards, konceptskisser och liknande så ser Morpheus ut som Fishburne. 0 Citera
_nemo_ Postad 23 mars 2008 Författare Postad 23 mars 2008 Fast det måste ha varit i ett oerhört tidigt skede då, för på alla storyboards, konceptskisser och liknande så ser Morpheus ut som Fishburne. Möjligtvis, men han vart iaf erbjuden rollen. Gary Oldman och Sam L Jackson var "considered", vet inte om de erbjöds den nån gång dock. Van Damme som Neo hade varit något. Synd att inte de bakom filmen tänkte på det. :D 0 Citera
Lasse_laser Postad 24 mars 2008 Postad 24 mars 2008 Van Damme som Neo hade varit något. Synd att inte de bakom filmen tänkte på det. :D Då hade jag velat se Chuck Norris och Steven Seagal i några av rollerna också. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.