jonkanon Postad 6 september 2007 Postad 6 september 2007 http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=72450&lid=20070907&lpos=SVT2_2225_sitelink&from=tabla Kanske detta kan falla någon i smaken. Och kanske kan någon tycka att licenspengarna faktiskt gör lite nytta också :) /Jon 0 Citera
jmalmsten Postad 6 september 2007 Postad 6 september 2007 som den profilerade japannörden i forumet (om ingen annan vill ha rollen;)) måste jag bara säga... Helskönt initiativ, men anime-vågen är väl redan förbi? Är det efterskalv vi nu känner inför en stundande Tsunami? helt enkelt klart att hela kvällen blir vid teve'n för en gångs skull:)... PS/ Voices from a distant star (kl 3:25) är extra intressant för alla indie-filmare/-animerare kan jag tipsa om... för denna lite novellfilmsaktiga halvtimmesanime är skapad helt och hållet av EN person! :D... beroende på vilken ljudutgåva dom visar förståss... den nyare 5.1 mixen fick han extra skådisar till. 0 Citera
Java ex Machina Postad 7 september 2007 Postad 7 september 2007 Är det efterskalv vi nu känner inför en stundande Tsunami? Nja om tsunamin är stundande så är det nog inget efterskalv tror jag... :e 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.