LudvigHolmkvist Postad 24 augusti 2007 Postad 24 augusti 2007 Någon som vet varför jag bara kan exportera de första 28 sekunderna i final cut, sen lägger den av. Uncompressed AVI. 0 Citera
carbe Postad 24 augusti 2007 Postad 24 augusti 2007 Om programmet är en demo-version så beror det på det. 0 Citera
LudvigHolmkvist Postad 24 augusti 2007 Författare Postad 24 augusti 2007 inte en demo-version.. låter logiskt men jag kan exportera hela filmen i andra format men jag vill ha just avi 0 Citera
Diuier Postad 8 september 2007 Postad 8 september 2007 Någon som vet varför jag bara kan exportera de första 28 sekunderna i final cut, sen lägger den av. Uncompressed AVI. om du ska ha ut filmen i okomprimerat ska du aldrig ta ut den i avi valj istallet, quiktime movie sen under format options valjer du animering och 25 frames sen sa expoterar du ut den. da far du ute den i okpmprimerat. sorry har bara engelsk laouyt pa tagentbordet pa denna 0 Citera
plf66 Postad 12 september 2007 Postad 12 september 2007 Samma problem som Avid att det inte går att göra större filer än precis drygt 2 GB? 0 Citera
barnholdt Postad 12 september 2007 Postad 12 september 2007 Någon som vet varför jag bara kan exportera de första 28 sekunderna i final cut, sen lägger den av. Uncompressed AVI. Spontant, du har inte råkat sätta en IN och UT-point på 28 sekunder på din tidslinje? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.