peterfilm.se Postad 14 augusti 2007 Postad 14 augusti 2007 Är du på plats?... ... ärligt talat. Vem fan är på plats i Irak. Inte fokuserar man sig då på att skicka bilder till Aftonbladets hotline... :)
Java ex Machina Postad 14 augusti 2007 Postad 14 augusti 2007 Är du på plats?... ... ärligt talat. Vem fan är på plats i Irak. Inte fan fokuserar man sig då på att skicka bilder till Aftonbladets hotline... :) Huh? Jag försöker avgöra om det här klassas som ovidkommande inlägg eller politik, men jag tror inte jag är med riktigt på vad poängen med tråden är...
Java ex Machina Postad 14 augusti 2007 Postad 14 augusti 2007 Ta en kaffe Java, du verkar trött. Jag tog en efter maten idag. En kopp om dan är vad jag klarar ungefär, sen blir jag hyper-rolig Cornholio style.
peterfilm.se Postad 14 augusti 2007 Författare Postad 14 augusti 2007 Jo, jag var uttråkad. Men ganska kul alltså. Känns inte som om Måns Andersson råkar passera olycksplatsen... och tar en bild med sin nya 3 mobil... och msmar aftonbladets hotline... för att få chansen att vinna en cykel. Jag tycker bara att Sveriges mest lästa nyhetssite fjantar sig lite. Blir lite väl interaktivt med svenssons. Säg att jag skickade in en bild på mig från i Söndags morse (såg ganska död ut) och påstår att det är från Irak (!!!!!!). Skulle de då publicera den? påängen med tråden finns inte. Hade inget för mig (i väntan på rendering) och dessutom ville jag starta en onödig tråd..
Java ex Machina Postad 14 augusti 2007 Postad 14 augusti 2007 Säg att jag skickade in en bild på mig från i Söndags morse (såg ganska död ut) och påstår att det är från Irak (!!!!!!). Skulle de då publicera den? Det beror nog på lite grann. Är du en dold folksjukdom, har du hela listan eller har du gått ner 30 kilo den senaste veckan?
Java ex Machina Postad 14 augusti 2007 Postad 14 augusti 2007 påängen med tråden finns inte. Hade inget för mig (i väntan på rendering) och dessutom ville jag starta en onödig tråd.. Har du läst voodoos policy mot onödiga inlägg?
Recommended Posts