megawatti Postad 14 augusti 2007 Postad 14 augusti 2007 Tjenare, ja vårt domän namn värkar inte vara så poplulärt, ingen som vill gå in på den eftersom de innehåller snusk i namnet. Iaf Vill köpa en domän nu, men jag vet bara inte vad vi ska kallas för, kanske ni kan komma med några idéer? 0 Citera
wiberg Postad 14 augusti 2007 Postad 14 augusti 2007 absolut.inget.snusk.or.what.so.ever.se eller så kan man ju spinna vidare på hatti-fnatti: - det är jag som är... (ditt namn). äh, sånt här med namn e jag inge vidare på. ha de gött!! 0 Citera
megawatti Postad 14 augusti 2007 Författare Postad 14 augusti 2007 absolut.inget.snusk.or.what.so.ever.se eller så kan man ju spinna vidare på hatti-fnatti: - det är jag som är... (ditt namn). äh, sånt här med namn e jag inge vidare på. ha de gött!! haha, märkte de ;) Tack för tanken iaf! 0 Citera
carbe Postad 14 augusti 2007 Postad 14 augusti 2007 Det behöver naturligtvis inte vara namnet som gör att besökarantalet sjunker, utan sidans innehåll, utseende och liknande. 0 Citera
megawatti Postad 18 augusti 2007 Författare Postad 18 augusti 2007 Det behöver naturligtvis inte vara namnet som gör att besökarantalet sjunker, utan sidans innehåll, utseende och liknande. Nu snackar jag mer om personliga erfarenheter. Själv tycker jag att min hemsidan är hyfsad snygg, fyller sin funktion liksom. Kanske borde vara lite mer information liksom. Men när man är med nån tjej ellerliknade och säger att de kan gå in och kolla på hemsidan så är de hälften som protesterar, tror inte seriöst på de. Utan tror att de är någon porrsite eller dyl. 0 Citera
AnderssonMusic Postad 19 augusti 2007 Postad 19 augusti 2007 Det är svårt att driva en seriös hemsida med det namnet ja. Ta er en rejäl funderare över ett nytt namn. 0 Citera
Rjzonez Postad 20 augusti 2007 Postad 20 augusti 2007 Det roliga med namn är att det alltid syftar på något tex. Nike betyder Segerns Gudina, dior betyder guld :D ... och absolut snusk betyder ... :P (Skämta) Näe, men bara ett tips, tänk på det :) 0 Citera
Headman Postad 31 augusti 2007 Postad 31 augusti 2007 megawatti.com - enkelt simpelt Men liksom absolut.snusk.nu låter typ som en porr sida, du ska nog följa rjzonez förslag. 0 Citera
Java ex Machina Postad 31 augusti 2007 Postad 31 augusti 2007 absolutfilm.nu kanske? seriöst, reggade du domänen snusk.nu för att kunna använda absolut.snusk.nu? sälj snusk.nu till nån som vill starta nåt mer passande för namnet. om det finns porris.se så borde väl snusk.nu kunna funka också. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.