Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hej!

Jag söker ett billigt eller gratis program för snygg grading. Jag vet att VisionLab kan göra detta, men jag söker andra program.

Carbe

Jag tror inte det finns något gratis program för sådant.

Postad

hm, men det går ju och göra i After Effects, Visionlabs grading e kass (min åsikt). Men jag vet inte om det finns nåt gratis program för det. Men After Effects finns ju i trial version och Visionlab e ju inte dyrt.

Postad
hm, men det går ju och göra i After Effects, Visionlabs grading e kass (min åsikt). Men jag vet inte om det finns nåt gratis program för det. Men After Effects finns ju i trial version och Visionlab e ju inte dyrt.

Man föreslår inte demo versioner till folk. VisionLab är inte särskilt billigt, CompositeLabs är det däremot.

Vad är det som är så dåligt med VisionLabs grading?

Postad
men asssssso trial version är ju inget demo, den har ju i princip allt som fullversionen! men funkar bara 30 dagaR!

Ja de är just det som är problemet.

Om carbe vill ha ett gratis, eller iaf billigt program att använda för grading, vad har han då för nytta av en trialversion av ett dyrt program som räcker i 30 dagar?

Postad
Ja de är just det som är problemet.

Om carbe vill ha ett gratis, eller iaf billigt program att använda för grading, vad har han då för nytta av en trialversion av ett dyrt program som räcker i 30 dagar?

Då hinner han göra 1 projekt iaf. Kan ju anväda dessa 30 dagar, just nu står han ju med brallorna nere eftersom inget annat förslag har framförsts!

Postad
Då hinner han göra 1 projekt iaf. Kan ju anväda dessa 30 dagar, just nu står han ju med brallorna nere eftersom inget annat förslag har framförsts!

Vad hjälper det att göra 1 projekt? Han vill väl antagligen göra mer än en sak? Sedan tar det ju ett tag att lära sig allt.

Postad

Jag finner ingen hjälp i era diskussioner om hänvisning till att använda trialversioner. Däremot visste jag inte att man kan göra det i AE. Jag funderar faktiskt på att köpa AE och därför var det bra att veta att även grading kan skapas i AE.

Tack för all hjälp!

Postad
Det gör väl ett gratis program också? Allt som är mer en ingenting måste vara bättre en just ingenting!

Ja, men i ett gratisprogram spelar det ingen roll. En trial är inte värd något om man inte använder det för att utvärdera ett program. Vilket också är syftet.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...