exorcisten Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 Den John som syns flitigt här på forumet....är det möjligen samma John som är bekant med en Erik Backlund?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 Erik Backlund! Tror inte att jag känner någon sån! Tyvärr:( Heter egentligen inte John utan Johan.... Vem är du, det kan ju vara möjligt att jag bara glömt? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 Och vad har detta med "Kolla mitt manus" att göra? Flyttad! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted June 8, 2004 Share Posted June 8, 2004 vore det inte bättre att ta bort tråden helt och hållet och låta dem skicka PM? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted June 8, 2004 Share Posted June 8, 2004 Radera trådar gör vi inte gärna. Men som du säger fungerar PM funktionen alldeles utmärkt till just såna här saker. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts