Jawo Postad 28 juli 2007 Postad 28 juli 2007 En snabb fråga, är musiken i 28 weeks later specialskriven för filmen, eller har dom köpt in vissa låtar? Med andra ord, behöver jag vänta på ett soundtrack (om någotsådant ens kommer då det säkert inte var mer än 2-3 musikstycken i hela filmen), eller kan jag få tag på vissa låtar redan nu. 0 Citera
Delta one Postad 30 juli 2007 Postad 30 juli 2007 har sett filmen och vad jag minns är det samma musik som i första filmen...men jag kan ha missat nått stycke. 0 Citera
ressigören Postad 31 juli 2007 Postad 31 juli 2007 Om du vill ha liknande musik kan jag tipsa om två band: "Godspeed You Black Emperor" och "A Silver Mt. Zion". Kan mycket väl vara något av de banden som gjort musiken, men jag är inte säker. Grym filmmusik iallafall! 0 Citera
Headman Postad 31 juli 2007 Postad 31 juli 2007 Åhhh, har inte sett 28 weeks later, men första e riktigt bra! men den finns inte ute på dvd än! inte iaf på Lovefilm 0 Citera
Jawo Postad 31 juli 2007 Författare Postad 31 juli 2007 har sett filmen och vad jag minns är det samma musik som i första filmen...men jag kan ha missat nått stycke. Jag är ganska säker på att det inte är samma musik som i föregångaren (dock samma musikstil). ressigören: Ja, dom känner jag till. Var ju en låt från Godspeed i första filmen. 0 Citera
Delta one Postad 3 augusti 2007 Postad 3 augusti 2007 Åhhh, har inte sett 28 weeks later, men första e riktigt bra! men den finns inte ute på dvd än! inte iaf på Lovefilm Nej den finns inte på dvd än, men den släpps på bio om 35 dagar =) nått att se fram emot, har redan sett den men kommer gå på den på bio iaf :) Och Jawo, jag tittade på ettan och sen tvåan direkt efter och jag GARANTERAR att ett stycke var med i båda filmerna... Tror låten heter in a heartbeat med in a house eller nått sånt den är med i båda filmerna 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.