Klajj Postad 21 juli 2007 Postad 21 juli 2007 tjena när jag gjort en text i livetype och ska exportera den till final cut så blir det jättedålig kvalité på den. när man ska spela upp filmen i helskärmsläge så syns textens pixlar jättetydligt, varför blir det så när videobiten blir i bra kvalité? jag använder LiveType 2.1 och Final Cut Express 3.5 0 Citera
ThirddOracle Postad 22 juli 2007 Postad 22 juli 2007 Lovar dig att det är inställningar det handlar om. Kolla igenom dem och du skall hitta den felande länken :P 0 Citera
Mega99 Postad 23 juli 2007 Postad 23 juli 2007 Upplösning? Komprimering? Filtyp? Quicktime filer brukar alltid ha bra kvalité, AVI kan dock lätt få pixlig kvalité. 0 Citera
barnholdt Postad 23 juli 2007 Postad 23 juli 2007 Det du exorterar från LiveType 2.1 är också DV-pal? Tänker mest så du inte kör grundläget (vilket jag har för mig är för web i både LiveType och Motion). 0 Citera
Klajj Postad 24 juli 2007 Författare Postad 24 juli 2007 jag får det att funka jättebra när man spelar upp det i quicktime, men i fce blir det mycket sämre 0 Citera
ThirddOracle Postad 25 juli 2007 Postad 25 juli 2007 Det ÄR inställningar, jag lovar, kolla igenom så att du har satt upplösning, aspect ratio, framerate, bitrate, deinterlace etc kolla satt allt är rätt och det bästa. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.