woxaz Posted May 31, 2004 Share Posted May 31, 2004 Hejsan! Jag har vart intresserad av att göra film ett tag. Men har aldrig haft en egen kamera. Jag har filmat med min kompis och andvänt hans DV kamera. Nu vill jag köpa en egen kamera men vet inte riktigt vad jag ska köpa för nått. För mej spelar det knappt någon roll för hur stor den är bara det är bra bild osv. MVH/putte 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted May 31, 2004 Author Share Posted May 31, 2004 Glömde skriva...den ska helst inte kosta mer en 10000-12000 kr :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nykvist Posted June 13, 2004 Share Posted June 13, 2004 Gammalt inlägg, du kanske redan har funnit din kamera. Annars skulle jag nog tro att Canon MVX3i skulle kunna vara ett alternativ. Jag har inte testat den själv men den har fått bra omdöme i tester. Går att finna för under 12000 SEK om du söker på www.pricerunner.se Lycka till. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robilibob Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 en 3ccd 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts