Lira Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Jag skulle behöva lite kreativa tips på ett produktionsnamn till en frilansande filmfantast&arbetare. Kort om mig: Mitt namn är Linnea Ramström, 21 år och bosatt i Norrland. Var Regissör i min senaste film men kan göra i stort sett vad som helst. Har ni några tips? 0 Citera
Simon W Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Kan du göra vad som helst inom film? Wow! I Norrland?... Gävle? Kiruna? Upplands Väsby? ;) 0 Citera
Lira Postad 9 juli 2007 Författare Postad 9 juli 2007 Kan du göra vad som helst inom film? Wow! I Norrland?... Gävle? Kiruna? Upplands Väsby? ;) Haha, syftade mer på att jag inte begränsar mig till Regissörsrollen ;) Västernorrland. Nå? ;) 0 Citera
Simon W Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Ok. Jag bor i Skellefteå jag. :) Out West Productions Filmland Prod Squad Mooovies Fan Vet Jag Produktion 0 Citera
Lira Postad 9 juli 2007 Författare Postad 9 juli 2007 Ok. Jag bor i Skellefteå jag. :) Out West Productions Filmland Prod Squad Mooovies Fan Vet Jag Produktion Sedär :) Tänkte mer tips på från vad jag gav för information om mig själv, t.ex från mitt för- och efternamn? ;) 0 Citera
Lira Postad 9 juli 2007 Författare Postad 9 juli 2007 Lira Productions... Jo jag vet, vill ha det som fan. Men det finns redan en stor musiktidning som har det namnet registrerat... DOM JÄVLARNA. 0 Citera
Simon W Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Ramlös Film Produktion (kan bli tjafs där också) 0 Citera
Simon W Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Hörru Java, jag hade åtminstone tre på svenska! :D 0 Citera
jmalmsten Postad 11 juli 2007 Postad 11 juli 2007 haha... den där nya SF var det länge sedan man hörde nått om... hur går det med den munthe? ;) men svenska förslag... Helle Hansen-film? dom där stilrena orangea tröjorna:p Men det hela känns smått omöjligt eftersom sånt här är så personligt vad man vill sätta för bokstavlig stämpel på sina filmer... Rodriguez har Troublemaker studios för att han ser sig själv som en vilde i hollywood, tarantino brukar börja sina filmer med en raspig gammal "our feature presentation" för att han älskar raspiga gamla skräpfilmer. Vad vill du att din stämpel ska bli i filmvärlden? hur vill du uppfattas? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.