Don_Burro Postad 1 juli 2007 Postad 1 juli 2007 ja, precis. Finns det någon sådan adapter som gör att man kan ladda kamerans batterier i bilen, genom cigarett-uttaget (eller vad det heter)? Har googlat lite, men hittar inget användbart. Det skulle var mycket bra om jag kunde få tag på nåt sånt. 0 Citera
Max_H Postad 2 juli 2007 Postad 2 juli 2007 Hähnel har en sån (till Sony, Panasonic och Canon i alla fall). Finns på en massa olika ställen. /Max 0 Citera
trezpasser Postad 2 juli 2007 Postad 2 juli 2007 Den dyra varianten är ju att köpa sig en sån 220v adapter för bil. ligger väl runt 300-400kr på jula eller liknande. 0 Citera
Max_H Postad 2 juli 2007 Postad 2 juli 2007 Har för mig att Hähnels kostar typ 630:- ex moms. (Den funkar som vanlig laddare också). /Max 0 Citera
gorse Postad 3 juli 2007 Postad 3 juli 2007 Det är väl inte omöjligt att bygga själv om det inte finns att köpa? Teknikmagasinet, elfa och liknande affärer har transformationer i masse. Gämför data och köp sladdar och stoppa allt i en svart låda och ingen kommer kunna skilja den från en äkta. 0 Citera
Don_Burro Postad 3 juli 2007 Författare Postad 3 juli 2007 tack så mycket. Jag ska ta och kolla upp det här lite närmare. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.