Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag talar nog för många när jag säger att Mysteriet på Greveholm var och är den bästa julkalendern någonsin.

Men ni Greveholm fans där ute, undrar inte ni var skådisarna tog vägen? :)

visserligen var det inte det bästa skådespeleriet men hade varit skoj och höra något om någon av dem. Ta han som spelade Ivar, vad gör han nu förtiden? eller Lillan? jag var fan kär i Lillan när jag var liten :)

Snälla om det är någon som vet något om de som spelade Ivar, Lillan eller Melitta..kommenterar gärna

låter kanske dumt men jag älskar nostalgi ;)

Postad

Gustav Åkerblom (Ivar), har varit med i lite reklamfilmer och har på senare tid haft små roller filmerna Varannan vecka (2006) och kortfilmen Episoder från 2003, sen har han även skrivit och regiserat kortfilmen Lisa som kom 2005. Han har även gjort en musikvideo åt Veronica Maggio.

Linn Bülow (Lillan) hade en roll som sig själv i Frostbiten och är medlem i gruppen SLAM

Och sist men inte minst har vi Hanna Malmberg (Melitta) som spelade Johanna i Gustavs kortfilm (Lisa)

Postad

Ja, den var riktigt bra den. Kommer speciellt ihåg hur de "dödade" ett skelett med julmust(spoilade jag för någon nu?:D). Och spöket med en pil genom huvudet.

Edit: Kom på att intromusiken var kickass också!

Postad
Gustav Åkerblom (Ivar), har varit med i lite reklamfilmer och har på senare tid haft små roller filmerna Varannan vecka (2006) och kortfilmen Episoder från 2003, sen har han även skrivit och regiserat kortfilmen Lisa som kom 2005. Han har även gjort en musikvideo åt Veronica Maggio.

Linn Bülow (Lillan) hade en roll som sig själv i Frostbiten och är medlem i gruppen SLAM

Och sist men inte minst har vi Hanna Malmberg (Melitta) som spelade Johanna i Gustavs kortfilm (Lisa)

I frostbiten..hm! det tänkte jag inte på när jag såg den. Måste se den igen då och vara mer vaksam denna gången :)

Men hur kunde du veta allt detta för man hittar inte ett dugg på Internet om dem hur läget ligger till nu(kanske inte så konstigt för de är ju inte så aktuella precis)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...