Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag tycker mycket behöver förbättras. Du behöver ha snyggare grafik, typsnitten är inge bra, speciellt inte loggans. Loggan är tråkig och den röda bakgrundsfärgen och svarta texten passar inte alls ihop...

Mitt tips till dig är att öva på grafik och titta runt på hemsidor så du får lite inspiration och fattar hur en bra hemsida borde se ut.

• 2 months later...
Posted

Om du undersöker .tk lite, så finns det inställningar för att ta bort pop-upp rutan.

En enkel och stilren sida... det gillar jag.

Inte mycket till innehåll dock. men det kommer väl sen.

Ha det bra och ta det lugnt!

• 2 weeks later...
Posted

Menysystemet är lite konstigt. Varför ligger team, bilder och links under nyheter? Och varför blandar du engelska och svenska. Kalla det länkar (team kan väl passera).

Sidan ser lite konstig ut när man har bra upplösning på skärmen. Väldigt mycket oanvänd yta i mitten. Dra ihop allting i mitten eller i vänsterkanten.

Bilden vid menyvalen är lite väl hårt komprimerad. Den snygga effekten med nyanserna faller bort.

Över huvud taget är det för mycket oanvänt utrymme. Använd det effektivare (varför måste den gråa balken med menyvalen vara så hög t.ex.?)

Men annars är du helt klart på rätt väg. Stilrent ska det vara. Personligen tycker jag att ljusare färger ger ett proffesionellare uttryck, men det kan ju gå med mörka också. Det är den snyggaste personliga sidan som någon här har presenterat (av de tre jag har sett i alla fall =) ).

Bara att fortsätta tråckla!

Posted

Jag tog mig friheten att kolla din källkod lite :)

Software License Restriction"

"This web site was made with a Trial Version of Effective Site Studio. It may not be used for commercial purposes or stored with public access."

Tänkte bara att det kan vara elakt att andvända programet du har andvänt på fel sätt... Bara en tanke. Annars en hellt ok sida

Posted

"Välkommen till castlework-studio nya hemsida som ni kan se så har designen gjorts hoppligen om till det bättre"

Jag tror inte att designen som är problemet . . .

Påpekandet är vänligt menat, så ta inte illa upp.

Posted

jag håller på med innehållet än, ska senare sätta upp filmer det var igentliga anledningen att sidan gjorde. Vänta så kommer några filmer snart + info

Posted

[citat=Joel]jag håller på med innehållet än, ska senare sätta upp filmer det var igentliga anledningen att sidan gjorde. Vänta så kommer några filmer snart + info[/citat]

Okej, det verkar spännande! Håll oss updaterade!

Lycka till!

• 5 months later...