neolit Postad 4 juni 2007 Postad 4 juni 2007 Hej Tänkte slänga in en länk om kameror, filmning, och i princip allt som rör den rörliga bilden kan man säga. http://www.ur.se/television/templates/Page____14140.aspx Mycket nöje Neo 0 Citera
Pace Postad 5 juni 2007 Postad 5 juni 2007 Flyttad från Tips & förslag och omdöpt från "Länk". 0 Citera
neolit Postad 22 juni 2007 Författare Postad 22 juni 2007 Flyttad från Tips & förslag och omdöpt från "Länk". Mm, får jag bara fråga vart den är flyttat till någonstans? Eftersom det står "flyttad till" så undrar jag vart den har tagit vägen. Eller är det något jag inte förstår här Neo 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 22 juni 2007 Postad 22 juni 2007 Mm, får jag bara fråga vart den är flyttat till någonstans? Eftersom det står "flyttad till" så undrar jag vart den har tagit vägen. Eller är det något jag inte förstår här Neo Den ligger ju nu i "Foto och ljus", det ser du i navigationsmenyn ovan. 0 Citera
carbe Postad 23 juni 2007 Postad 23 juni 2007 Mm, får jag bara fråga vart den är flyttat till någonstans? Eftersom det står "flyttad till" så undrar jag vart den har tagit vägen. Eller är det något jag inte förstår här Neo Längre upp på sidan (under menyn) kan du se var du någonstans. Tänkte bara upplysa om detta om ingen moderator tar illa upp. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.