Munthe Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 copaman är tillbaka! :D Själv gillar jag vapen som man träffar med även i stressade lägen. Därför faller mitt val på någon av Franchis 12 gauge-modeller. SPAS-12 t ex. 0 Citera
Andreas Sjoeberg Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Jag älskar de där automatvapnen i maffiafilmerna. Är ingen vapenfantast men antar att magasinet är den där stora runda saken :) 0 Citera
Munthe Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Thompson heter dom. Kallas för Chicago Typewriter. http://en.wikipedia.org/wiki/Thompson_submachine_gun 0 Citera
kvällensdebatt Postad 11 juli 2007 Postad 11 juli 2007 desert eagle, snygg tycker jag. och stor i vissa fall.. man känner sig manlig:P 0 Citera
Delta one Postad 11 juli 2007 Författare Postad 11 juli 2007 copaman är tillbaka! :D Själv gillar jag vapen som man träffar med även i stressade lägen. Därför faller mitt val på någon av Franchis 12 gauge-modeller. SPAS-12 t ex. Gillar mer vapen med axelstöd så istället för Spas12 föredrar jag M3 super 90 =) 0 Citera
Zapher Postad 15 juli 2007 Postad 15 juli 2007 Jaktvapen , utslitna hagelgevär och älgstudsare ser brutalt ut : ) 0 Citera
RobinsTaste Postad 14 augusti 2011 Postad 14 augusti 2011 Hmm. tycker bara om vapen i filmer o spel, men shotgun, uzi och revolvrar är ganska coola. särkilt i john Woo filmer! 0 Citera
Hogge Postad 16 augusti 2011 Postad 16 augusti 2011 kanske förstör din tråd lite men ids inte starta en ny nästan likadan tråd bara för en fråga:) Jag och en vän hade en diskussion om knivar igår, vi båda tyckte att det är extremt svårt att hitta en bra "pyskopat" kniv alltå en kniv som passar bra i psykopat filmer, vilken tycker ni passar bäst? Mora? krokodile dunde?;) brödkniv? osv Då jag tänker psykopatkniv tänker jag mig den som är med i Cobra med Sylvester Stalone. Den har ett väldigt tjockt, krokigt blad och har ett handskydd med spikar på. Den som äger en sån kniv är med all sannolikhet ett psykfall, för den är inte bra till något annat än att brutalmörda folk med. Vad gäller coolaste vapen, så tänker jag föreslå en jubilar: Colt 1911. Började tillverkas samma år som den är döpt efter och är fortfarande cool idag (ALLA i Reservoir Dogs hade den, Terminatorn använde den i bägge första filmer och Nicolas Cage hade två stycken i guld i Face/Off). Vad gäller automatvapen så tycker jag faktiskt att vi har de coolaste vapnen här i Sverige: AK4(G3). 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.