Christopher Postad 21 maj 2004 Postad 21 maj 2004 Jag skall snart börja filma en kortfilm som skall heta "vinsten" Medans jag väntat på att allt skall bli klart har jag och en polare gjort ett intro till filmen. Fick precis after effects, så det här blir det första jag gör i det programmet. Tänkte att ni kunde få se det och säga vad ni tycker. Filen är zippad och är i quicktime format då jag inte har så mycket plats att lägga upp den på. Hoppas ni gillar det! http://w1.319.telia.com/~u31924379/vinsten.zip 0 Citera
orange Postad 21 maj 2004 Postad 21 maj 2004 Jag tycker den var snygg! Skön känsla och bra grafik ;) Det som inte passade helt tycker jag var låten... 0 Citera
Christopher Postad 21 maj 2004 Författare Postad 21 maj 2004 tack så mycket! håller med dig, men musiken hade vi tänkt ändra, har inte hunnit med bara. 0 Citera
DJ_BMC Postad 23 maj 2004 Postad 23 maj 2004 nice Den var riktigt skön men som sagt musiken Men annars perfect i nästan alla möjliga sätt 0 Citera
Opus Postad 23 maj 2004 Postad 23 maj 2004 Roligt concept och snygg grafik. Dock tyckte jag inte om det första med production-texten som kom fram, det var inte så snyggt resten var rätt schysst.. men tycker hellre det ska stå Triss än vad det nu stod.. man kommer bara tycka det är löjligt om det påminner om vad det egentligen är. 0 Citera
Christopher Postad 23 maj 2004 Författare Postad 23 maj 2004 a, du kanske har rätt, vi har inte bestämt oss än vet inte hur det är med rättigheter och så heller Sen håller jag med dig om att det i början inte är så snyggt, men jag lärde mig under tiden jag gjorde det här, skall nog göra en lite uppiffad version. Gäller bara att få tummen ur och göra filmen också. 0 Citera
Anonym Postad 3 juni 2004 Postad 3 juni 2004 Låt mig gissa, motion skectch med AE ? Eller vad det nu heter... Snyggt intro, det i början såg dock inte så passande ihop med det andra. Har du tatt riktiga bilder av ett bord och så, eller är det 100% datorgjort? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.