Gå till innehåll

30 sek Intro till kommande film


Christopher

Recommended Posts

Jag skall snart börja filma en kortfilm som skall heta "vinsten"

Medans jag väntat på att allt skall bli klart har jag och en polare gjort ett intro till filmen.

Fick precis after effects, så det här blir det första jag gör i det programmet. Tänkte att ni kunde få se det och säga vad ni tycker.

Filen är zippad och är i quicktime format då jag inte har så mycket plats att lägga upp den på.

Hoppas ni gillar det!

 

http://w1.319.telia.com/~u31924379/vinsten.zip

 

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Roligt concept och snygg grafik. Dock tyckte jag inte om det första med production-texten som kom fram, det var inte så snyggt resten var rätt schysst.. men tycker hellre det ska stå Triss än vad det nu stod.. man kommer bara tycka det är löjligt om det påminner om vad det egentligen är.

Länk till kommentar
Share on other sites

a, du kanske har rätt, vi har inte bestämt oss än

vet inte hur det är med rättigheter och så heller

Sen håller jag med dig om att det i början inte är så snyggt, men jag lärde mig under tiden jag gjorde det här, skall nog göra en lite uppiffad version.

Gäller bara att få tummen ur och göra filmen också.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Låt mig gissa, motion skectch med AE ? Eller vad det nu heter...

 

Snyggt intro, det i början såg dock inte så passande ihop med det andra. Har du tatt riktiga bilder av ett bord och så, eller är det 100% datorgjort?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...