jepser Postad 19 maj 2007 Postad 19 maj 2007 Suddgummi race (30 sek) En film på 30 sekunder som jag gjorde för skojs skull, det är min andra stop motionfilm. Det är två suddgummi som tävlar i en bana. De sista sekunderna blev konstiga... http://www.youtube.com/watch?v=fMVdJj3klCE http://img405.imageshack.us/img405/8515/pict20230001on7.jpg Format: avi Längd: 30 sek Storlek: 2.95 MB Skriv nått när ni sätt den... 0 Citera
jepser Postad 19 maj 2007 Författare Postad 19 maj 2007 inte så lång tid, jag vet inte exakt. Efter ett tag tröttnade jag och gick ifrån, sen fortsatte jag igen. Så det är svårt att säga...;) 0 Citera
Hell_Sven37 Postad 19 maj 2007 Postad 19 maj 2007 inte så lång tid, jag vet inte exakt. Efter ett tag tröttnade jag och gick ifrån, sen fortsatte jag igen. Så det är svårt att säga...;) Okej. Den var ju lite... speciell. :P 0 Citera
jepser Postad 19 maj 2007 Författare Postad 19 maj 2007 Ja, det kan man ju säga. Jag hade bara tråkigt i eftermiddags så jag tänkte att jag skulle göra en stop motion film;) 0 Citera
jernby film Postad 19 maj 2007 Postad 19 maj 2007 Haha....påminner om de första 8mm-filmer stopmotion jag gjorde som 11-åring. Även det utan ljud, det fanns ju inte. Då var det racerbilar gjorda av papper som exploder och brann upp naturligtvis. Jesper-en bra början på din karriär. Ser klart en framtid för dej inom film. /nils 0 Citera
jepser Postad 19 maj 2007 Författare Postad 19 maj 2007 Haha....påminner om de första 8mm-filmer stopmotion jag gjorde som 11-åring. Även det utan ljud, det fanns ju inte. Då var det racerbilar gjorda av papper som exploder och brann upp naturligtvis. Jesper-en bra början på din karriär. Ser klart en framtid för dej inom film. /nils Mycket roligt att höra Nils! Tack:) 0 Citera
Anarchos Postad 20 maj 2007 Postad 20 maj 2007 Blää! Jag gillar verkligen inte när kameran inte står still. :( 0 Citera
Team_fagott Postad 20 maj 2007 Postad 20 maj 2007 Haha....påminner om de första 8mm-filmer stopmotion jag gjorde som 11-åring. Även det utan ljud, det fanns ju inte. Då var det racerbilar gjorda av papper som exploder och brann upp naturligtvis. Jesper-en bra början på din karriär. Ser klart en framtid för dej inom film. /nils Fanns ju visst ljud hörru (Edit: Nu utgick jag från att det var s8) :p Festlig film. Har du suttit och suddat ihop allt det där smulet själv? Amibiöst :) Använd stativ nästa gång. Nu blev jag faktiskt peppad på att göra lite stopmotion själv. Tack! 0 Citera
jernby film Postad 20 maj 2007 Postad 20 maj 2007 Fanns ju visst ljud hörru I Jespers film finns ju inte ljud, eller det var kanske inte det du menade? Vilken typ av kamera använder Jesper? Om du menar s8 med ljudband bredvid negativet, var ju det en historisk flopp. Jag som envis och självständig 11-åring fick inte tillgång 8mm-kameror med ljud, förrän senare. Då blev det 16mm. /nils 0 Citera
Team_fagott Postad 20 maj 2007 Postad 20 maj 2007 I Jespers film finns ju inte ljud, eller det var kanske inte det du menade? Vilken typ av kamera använder Jesper? Om du menar s8 med ljudband bredvid negativet, var ju det en historisk flopp. Jag som envis och självständig 11-åring fick inte tillgång 8mm-kameror med ljud, förrän senare. Då blev det 16mm. /nils Jag menade din film. Men du har rätt S8 ljud var väll ingen hit. Men du skrev ju faktiskt att det inte fanns, men det gjorde det ju. Strunstamma.- Låt os koncentrera oss på sudd eposet här isteället :) 0 Citera
jepser Postad 20 maj 2007 Författare Postad 20 maj 2007 Har du suttit och suddat ihop allt det där smulet själv? Amibiöst :) Japp, väldigt jobbigt;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.