Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Titel: Marmor

Voodooversion: 1

Bolle en medelåldersman har precis förlorat sin familj i en brand. Hans frus spöke har speciella önskemål på hur hon ska bli begraven. Kan Bolle möta kraven?

Jag drömde ihop början av filmen och skrev en väldigt kort historia baserat på det. Enjoy!

MARMOR.rtf

Postad

Det finns en början, en mitt och ett slut. Det går att göra film på det där. Jag orkade läsa hela vilket i sig är ett bra betyg. Ännu mer spännande skulle det bli om man utvecklade sekvensen med att polisen är nära att ta honom, men att han kommer undan. Typ att han gömmer sig, de kommer närmare och man hör hans puls. Men så händer nått och polisen tar en annan väg.

Postad
Det finns en början, en mitt och ett slut. Det går att göra film på det där. Jag orkade läsa hela vilket i sig är ett bra betyg. Ännu mer spännande skulle det bli om man utvecklade sekvensen med att polisen är nära att ta honom, men att han kommer undan. Typ att han gömmer sig, de kommer närmare och man hör hans puls. Men så händer nått och polisen tar en annan väg.

Tack för inlägget! :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...