yooonis Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Titel: Marmor Voodooversion: 1 Bolle en medelåldersman har precis förlorat sin familj i en brand. Hans frus spöke har speciella önskemål på hur hon ska bli begraven. Kan Bolle möta kraven? Jag drömde ihop början av filmen och skrev en väldigt kort historia baserat på det. Enjoy!MARMOR.rtf 0 Quote
gorse Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Det finns en början, en mitt och ett slut. Det går att göra film på det där. Jag orkade läsa hela vilket i sig är ett bra betyg. Ännu mer spännande skulle det bli om man utvecklade sekvensen med att polisen är nära att ta honom, men att han kommer undan. Typ att han gömmer sig, de kommer närmare och man hör hans puls. Men så händer nått och polisen tar en annan väg. 0 Quote
yooonis Posted May 3, 2007 Author Posted May 3, 2007 Det finns en början, en mitt och ett slut. Det går att göra film på det där. Jag orkade läsa hela vilket i sig är ett bra betyg. Ännu mer spännande skulle det bli om man utvecklade sekvensen med att polisen är nära att ta honom, men att han kommer undan. Typ att han gömmer sig, de kommer närmare och man hör hans puls. Men så händer nått och polisen tar en annan väg. Tack för inlägget! :) 0 Quote
John Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 Intressant, på sina ställen allt för rak och förklarande dialog, men jag gillar ideén. 0 Quote
yooonis Posted May 4, 2007 Author Posted May 4, 2007 Tack, du har nog rätt men jag visste inte hur jag annars skulle få fram den informationen... 0 Quote
Recommended Posts