lilla_farbrorn Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Det här är ganska gammalt men för er som inte sett det kan det vara kul. Bmw har anlitat kända regissörer och skådespelare som tillsammans skapat tre stycken kortfilmer som är ursnygga och definitivt värda att kolla in. > http://intl.bmwfilms.com/clap.asp?template=index&country=eurorussia&film= Hostage, Ticker, Beat the Devil. Jag tror Ticker är min favvo. Här finns filmerna från förra säsongen: > http://intl.bmwfilms.com/clap.asp?template=season1&country=eurorussia&film= 0 Quote
Tobbger Posted May 12, 2004 Posted May 12, 2004 Jo, dom verkar snygga. Har bara kollat in trailers ännu, det är ju så jobbigt att registrera sej! :) Klart bäst verkar Hostage och den som verkar mindre bra är nog Beat the Devil. Jag menar, John Woo i all ära! 0 Quote
lilla_farbrorn Posted May 12, 2004 Author Posted May 12, 2004 Observera att du inte behöver skriva in riktiga uppgifter. Hitta på namn och mailadress och tryck "submit" så kommer du till downloadsidorna. 0 Quote
lilla_farbrorn Posted July 4, 2004 Author Posted July 4, 2004 Jag hoppas att ingen misstycker att jag gräver upp den här tråden igen (banna mig inte nu :)), men jag tycker det är synd att "innehållet" förblir ouppmärksammat. Se filmerna - helt klart värt! 0 Quote
Cruzito Posted July 4, 2004 Posted July 4, 2004 Ja, dom är bra. Musiken i "Hostage" är ju skitskön. Hoppas på en tredje säsong. Vilka regissörer skulle ni vilja ha med isåfall? Jag skulle vilja se nåt av Tarantino, och kanske en schysst maffia-kortis av Scorsese, Jeunet skulle nog kunna göra nåt snyggt. David Fincher har ju bara vart med som producer hittils, vore kul om han kunde regissera nån av filmerna också. 0 Quote
lilla_farbrorn Posted July 4, 2004 Author Posted July 4, 2004 jo lägger nog mina röster på samma folk som du. Kanske Luc Besson kunde få ha med en finger i spelet också? + nån av mina favvosar som står i min profil.. Jag älskar verkligen introt i Ticker.. 0 Quote
Cruzito Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 Lilla_farbrorn: Jo, tänkte på Besson också. Han har ju lite erfarenhet när det gäller det där med bilar i och med Taxi-trilogin. Jo, dom du hade på din profil vore det också schysst med. 0 Quote
Ufosxm Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 Mycket trevligt! Jag tankar Ticker och Hostage nu. Vi tackar BMW för det här. *tack tack* 0 Quote
Nicklas Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 Det går förresten att få alla filmerna på en dvd också. Du betalar bara omkring 60 kronor för frakten från usa... 0 Quote
Recommended Posts