Jump to content

Erfarenheter om packning till andec?

Cjwk

Recommended Posts

dax för mig snart att skicka mina rullar till andec, men jag har länge undrat hur jag ska packa dom? Jag undrar även om jag behöver ta kontakt med andec innan eller om det räcker med ett brev till dem där det står vad jag är ute efter.

Har någon erfarenhet? hur gjorde ni? Ska jag skicka med rekomenderat? Hur går betalningen till?

tacksam för alla svar /J

Jag brukar skicka i ett kuvert inuti ett annat kuvert (super 8 i kasett) på innerkuveret skriver jag min e-mail och adress och att dom kan maila fakturan för att få VISA kortsnummer när dom framkallat. Funkt mkt smidigt, några dagar senare dimper en framkallad film med ordentligt kvitto både på kkortbetalning och framkallning. Under hela processen får man mail om att filmen är framkallad, skickad osv..Kundservice till tusen.

Jag brukar skicka i ett kuvert inuti ett annat kuvert (super 8 i kasett) på innerkuveret skriver jag min e-mail och adress och att dom kan maila fakturan för att få VISA kortsnummer när dom framkallat. Funkt mkt smidigt, några dagar senare dimper en framkallad film med ordentligt kvitto både på kkortbetalning och framkallning. Under hela processen får man mail om att filmen är framkallad, skickad osv..Kundservice till tusen.

Tack Team Fagott. Då ska jag göra så. Skickade du rekomenderat när du skickade det? Hur gav du dom kortnummren? Inte riskabelt att maila över numren?

Om det rör sig om 10 kasetter, kanske jag borde packa dom i en skokartong eller liknande istället?

Tack för svar!

Yepp. Beror iofs på om posten kan leverera på ett dygn, kan de inte det så får du grejerna med morgondagens post istället. :)

Jajamensan. Den dök upp idag. har klippt ihop en liten snutt, ska ladda upp den på nätet snart.

Jag skickar som vanlig post, men då har det rör det sig om testrullar. Så är det viktig film så rek jag rek post :)