Gate13 Posted May 8, 2004 Share Posted May 8, 2004 Tjena, om man ska spela in en film som handlar om soldater under 2:a världskriget, vart kan man då hitta material till det? Gärna Internet eller någon affär i Stockholm. MVH Georgios 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted May 8, 2004 Share Posted May 8, 2004 Läs tråden, och speciellt Tobbgers inlägg. http://www.voodoofilm.org/forum/topic.asp?topic=1240 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted May 8, 2004 Share Posted May 8, 2004 Tråden flyttas från Filmteknik till Filmcafét. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbger Posted May 9, 2004 Share Posted May 9, 2004 Under vilket krig utspelar sej filmen och vilka länder är med? Är det mer viktigt med uniformer ifrån det landet som filmen handlar om eller? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gate13 Posted May 9, 2004 Author Share Posted May 9, 2004 2:a världskriget. Skottska uniformer, engelska, amerikanska och grekiska. Tror du att du kan hjälpa mig hitta? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gate13 Posted May 10, 2004 Author Share Posted May 10, 2004 Jag skrev ovanför vilka uniformer jag behövde och i vilket krig det utspelar sig i? Kan någon hjälpa mig? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbger Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Ojsan det blev visst två likdana! ;) Om du ska ha så "unika" uniformer så får du kanske leta på utländska affärer. Eller kolla förbi på Skalman och fråga om det finns några butiker med de uniformer du behöver. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WonderWorks Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 http://www.wephaus.com Här kan du hitta en del av det du söker! Lycka till! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts