red_kactus Postad 10 april 2007 Postad 10 april 2007 Jag har skrivit på ett manus som snart är klart. Vi (jag och mina polare som ska göra filmen) har allt förutom ett bra namn till filmen. Kan någon hjälpa mig? Snälla, läs mitt manus och försök hjälp mig.Ett Film manus.doc 0 Citera
red_kactus Postad 11 april 2007 Författare Postad 11 april 2007 Vem är Amandas pappa. Lars är amandas pappa. 0 Citera
gorse Postad 11 april 2007 Postad 11 april 2007 Det var mitt förslag till titel!! Fast ditt eget förslag är inte dumt det heller. 0 Citera
red_kactus Postad 11 april 2007 Författare Postad 11 april 2007 jaha, jag trodde du frågade... 0 Citera
_nemo_ Postad 11 april 2007 Postad 11 april 2007 OT: Hahahaha Vad gäller manuset så orkade jag bara läsa de två första sidorna ungefär. Försök formatera det bättre. Av det jag FAKTISKT läste så är ju Bang-Kuk en bra titel. Kan väcka nyfikenhet, men kanske inte passar så bra ihop med resten av storyn...... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.