Opus Posted October 9, 2002 Share Posted October 9, 2002 Jag ser framemot Kill Bill (Tarantino), Big Fish (Tim Burton), Sagan om de två tornen (Jackson) och Matrix 2 + 3 (Bröderna Wachowski). Vad ser ni fram emot? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted October 9, 2002 Share Posted October 9, 2002 Jag går in lite på seriehållet och väntar ivrigt på Spiderman 2 och Hulken. Sedan måste man nog ta och se Matrix 2 & 3 och Sagan om de två tornen också. Det blir nog en upplevelse på bio skulle jag tro. :) r) Oj, glömde ju filmen som jag längtar mest utav allt för att se: Ultimate X på IMAX. Hoppas den kommer till Sverige eller Danmark! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandork Posted October 9, 2002 Share Posted October 9, 2002 Jag håller med om alla ovanstående, men måste lägga till Die Another Day (Bond 4-ever? :) ) och The Transporter. Den sistnämnda kanske inte verkar vara den mest intelligenta filmen någonsin, men det kan alltid vara skönt att se en film med grym action och utan en handling som kräver någon större tankemöda ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opus Posted October 10, 2002 Author Share Posted October 10, 2002 Jo ibland kan det vara soft att bara sitta och njuta av all action =). Alltså jag förstår inte att det inte finns fler på det här forumet, det är ju hur bra som helst att det finns ett forum för filmskapare, konstigt att inte fler hittat hit. Eller finns det något annat filmforum som är bättre som jag missat? Konstigt.. /A. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted October 10, 2002 Share Posted October 10, 2002 Opus: Jag vet inget filmskaparforum för svenskar förutom Independent.nu och Nollbudgets forum. Att få fler besökare hit gäller ju att uppmärksamma forumet och berätta för folk att det finns. Vi gör det genom förstasidan på Voodoo Film, och det kommer snart även banners från andra sidor som vi ingått samarbete med. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
big_evert Posted February 2, 2003 Share Posted February 2, 2003 Matrix 2, Spun (Jonas Åkerlund), Terminator 3 och Dogville (Lars von Trier) är några filmer som jag skulle vilja se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluten_cell_nr13 Posted February 2, 2003 Share Posted February 2, 2003 Roy Anderssons nya kommer bli mumma! Dogville ska bli intressant. På amatörfronten ser jag mycket fram emot No Law 4000 som ska komma i en slutgiltlig version med full ljudmix 5:1. Verkar vara ett spännande projekt. Läste i tidningen idag om ett helt galet projekt där regissören själv finansierar filmen. Någonting med snapphanar hette det. Rollistan ska tydligen vara väldigt anorlunda. Men det skulle tydligen ta ett par år till att spela in p.g.a. att han producerar själv. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandork Posted February 2, 2003 Share Posted February 2, 2003 Kan ju göra en liten uppdatering av vilka filmer jag ser fram emot. Det är ruskigt många, men jag gör ett urval. Daredevil, The Recruit, Bulletproof Monk, Matrix Reloaded, Matrix Revolutions, The Hulk, Terminator 3, Bad Boys 2, Kill Bill, Once Upon a Time in Mexico och LotR: Return of the King. Totalt tror jag det är ungefär 30 filmer jag vill se i år, men det blir för jobbigt att skriva ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts