Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag vill typ ha två sträck som rittas upp när kameran rör sig framåt genom en tunnel. Har after effects 7.0 och har försökt lite med particular. Linjerna ska alltså komma bak ifrån kameran. Och man ska få känslan av att de ritas upp på sidorna om den rörande kameran. Plus att den miljön den ska åka i är uppbygd med 3d lager. Hoppas ni förstår vad jag menar.

Tack på förhand.

Postad
trapcode 3d-stroke. det mest uttjatade inom motion graphics

Fasen... jag som trodde det var Trapcode Shine som var mest uttjatat. ;)

/Max

Postad

nej ingen pung här inte. och ja det va schysst första gången och det går att göra schyssta grejer med verktyget som sådant men inte bara rakt upp och ner.

Postad
nej ingen pung här inte. och ja det va schysst första gången och det går att göra schyssta grejer med verktyget som sådant men inte bara rakt upp och ner.

Hahaha, pung....

Postad

Moget att alla ska kommentera ett litet stavfel...

Bra tutorial men synd att man inte har particular då..... får väll nöja mig med demot och lära mig det först och leva med röda streck över bilden och köpa hela particular sedan.

Postad
ber om ursäkt om jag stavat fel. >

Hmm. Måste finnas någon annan väg att gå om du vill ha det. ska kolla vidare, du kan kolla efter tutorials sidor med liknande grejjor du kan bygga på.

Jag får typ linjerna jag vill ha. Men jag kan inte få dem att rita upp sig på sidan om kameran.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...