Evergreey Postad 7 mars 2007 Postad 7 mars 2007 jag kan inte lägga in mina film klipp från videokameran till datorn,,, det står att usb-enheten inte känns igen ,, men det konstiga är att det har alltid fungerat förut ,, men inte nu ! ifall nån vet vad det är för fel o hur man fixar det så snälla säg hur man gör ...! /tack på förhand 0 Citera
Tomtebo Postad 7 mars 2007 Postad 7 mars 2007 Hmm. Har du kollat med drivrutiner? Kollat med tex, öppna en ny enhet eller vad det heter..? Annars vet jag inte alls vad problemet kan vara. Kameran kanske? dv bandet? 0 Citera
Team_fagott Postad 7 mars 2007 Postad 7 mars 2007 Har du testat att döpa topic? Då kanske du lättare och snabbare får svar 0 Citera
Evergreey Postad 7 mars 2007 Författare Postad 7 mars 2007 topic ,, vad är det för nåt ? ,, jag är inte så jätte haj på allt med datorer ,heh 0 Citera
Team_fagott Postad 7 mars 2007 Postad 7 mars 2007 Topic är engelska (rubrik), inte datorspråk ;) Det betyder att man bör skriva t.ex "Problem med överföring av video" istället för "hjälp" som rubrik. Sedan är det bra om du beskriver vad du har för utrustning så kanske vi lättare kan hjälpa dig. Vad använder du för överförings prog. Typ av kamera osv. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.