Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Skulle vilja ha lite tips om nån galen/tokig/rolig inledning på en reklamfilm till ett bilföretag som säljer bilar. Filmen går ut på att det är hit till detta företag de skall komma och köpa bilar. Inledningen skulle vara nåt helt annorlunda helt enkelt roligt som gör att man känner att det skulle va ett måste att gå dit och titta, behöver kanske inte handla om bilar först utan att nån av de tre huvudpersonerna gör nåt galet sen går det över till bilsalongen och visar lite mer traditionellt efter halva filmen o.s.v. Bra ide kan premieras. Tänk till

Postad
Tja, men är det inte det som du får betalt för?

Tänkte just detsamma.

Bilarna kan vara så ivriga att lämna företaget att dom försöker smita på egen hand, och alla försäljare kan vara lättklädda, halvblinda damer.

Postad

Inte för tokigt bara, bilförsäljare har redan ett inbyggt förakt så man får skoja med finess.

Det är lite svårt att ens klura när det inte går att se vilka märken som förs, om det är beg eller nytt, målgruppen, geografisk lokation... på det hela taget lite mer info.

Postad
Inte för tokigt bara, bilförsäljare har redan ett inbyggt förakt så man får skoja med finess.

Det är lite svårt att ens klura när det inte går att se vilka märken som förs, om det är beg eller nytt, målgruppen, geografisk lokation... på det hela taget lite mer info.

Du kan ju fundera ett tag om jag var ironisk...

Postad

Bil reklam är lätt!

2 bil butiker brevid varandra. En dålig butik & en bra.

1 kund kommer till en av butikerna (dåliga).

kund: -Jag vill köpa en saab tack.

bil-ägare:- vist! vad säjs om den här nya bilen! (pekar på en risig bil).Vi på Bärras bilar har vad du vill ha!

kund: - den ser trasig ut!

Bil-ägare: - Den tillhörde ``JAMES BOND 007´´!

kund : - Sa du, TILLHÖRDE!? Vi handlar alldrig här igen!

KÖP PÅ VOLVO. Vi vet vad du vill ha.

Postad

JAG HAR EN BRA IDE!!!

fast... den vill jag nog hålla för mig själv...men jag kan ge dig n "hint"

en snygg brutta som otroligt nog bli "kåt" "impad" o intresserad av en risig bil

istället för en snygg bredvid... ^^

snygga bilar behöver inte vara de bästa bilar.

kom till din närmaste Volvo-butik så berättar vi mer om "insidan" av en bil.

Eller vaför inte köpa på snygg o bra!

FATTAR NI!? insidan av en bil = känslorna hos en männsika, man ska inte gå efter de yttre :)

... sen hoppar bruttan in i den fula bilen, o ägaren till den snygga blir sur o kör iväg i toppfart, sen märker han att hjulen åker av o han kör i 200km/h i nedförsbacke, BROMSARNA FUNGERAR INTE!

han skriker AHHHH!!!! hoppar ut o bilen SPRÄNGS!!!

Bruttan kollar chokad på honom, hon kunde ha blivit dödad om hon valt den bilen (eftersom de e ju så att man impar på tjejer genom bilar, o de hoppar in ;) )

hon tittar på garen av den fula bilen, som sitter bredvid henne, på hanns töntiga glasögon och hns medelsvenska look, och kysser honom! sen säger han bara... whow!

Vad tycker ni! jihjihjhihjhijhhijhih ^^ bra va!

förresten Copyright på dena ide!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...