Jasto Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Är det någon som har köpt eller provat detta tangentbord http://www.bella-usa.com/Products-ProfessionalSeries.asp Är det något att ha ? Vad tror ni ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Jag tycker nog att ca 1500 är för mycket för en så onödig sak.. Om man inte måste byta tangentbord för man har ett för gammalt då kan man kanske lika gärna köpa ett sådant för skojs skull ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Det hade varit riktigt trevligt med ett sådant tangentbord, men priset känns lite för saftigt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmanDo Posted April 18, 2004 Share Posted April 18, 2004 de värkar cooolt som fan men jag nöjer mig med High-Quality Stickers Sets... Dom har vi på våra redigeringar..! Funkar no lika bra för den som inte e ekonåmiskt oberoende o pryl bög! ____________ AlmanDo 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plf66 Posted April 20, 2004 Share Posted April 20, 2004 hur fungerar åäö? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts