Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Såhär är det: Jag spelade in en ganska lång film (ca 50 min) och av det gjorde jag en film på 20 minuter. Nu vill jag göra om den långa filmen, men lägga in den korta i den så att jag slipper göra alla småfix en gång till.

Förstår ni?

Postad
Såhär är det: Jag spelade in en ganska lång film (ca 50 min) och av det gjorde jag en film på 20 minuter. Nu vill jag göra om den långa filmen, men lägga in den korta i den så att jag slipper göra alla småfix en gång till.

Förstår ni?

Har du funderat på att skaffa alkolåst till din dator?

Postad

Ojoj.. detta var hrrrm,, svårt :p .

Du har spelat in en film som var 50min lång och du klippte den till en 20min lång.

Nu vill du göra om den långa och lägga in den korta??? Vill du sätta in en redan klippt film in i en rå film?? Det blir ju samma film två ggr ... Om du skulle göra det skulle det bli jobb med att klippa bort det som redan finns... Håll dig till din 20min eller gå tillbaks till gå med din 50min film.

Postad

ja tror ja förstår hur du menar, men så fall är det ju bara att lägga in din 50 min film och din färdiga korta film, klippa bort den delen i den långa filmen som du vill ersätta me din korta film. *förvirrande

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...