Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Öhh, nä. Fel av vem det nu var som flyttade tråden. Den handlar om en Super8 kameras ljusmätare som behöver ett specialbatteri för att fungera.

Jag tror att man får bättre svar i forumet för film, där det finns folk som kan och är intresserade av 8mm filmkameror.

För övrigt Team_fagott, kikade du på länken eller? Det finns en länk till en webbutik där.

När du vet exakt vad det är för modell av batteri du behöver så kan du ju söka med Google och se om du hittar andra webbtiker...

Postad
Fel av vem det nu var som flyttade tråden. Den handlar om en Super8 kameras ljusmätare som behöver ett specialbatteri för att fungera.

Fel av mig, tråden är nu tillbaka i Filmteknik efter ett kort uppehåll i Foto & ljus!

Postad
Öhh, nä. Fel av vem det nu var som flyttade tråden. Den handlar om en Super8 kameras ljusmätare som behöver ett specialbatteri för att fungera.

Jag tror att man får bättre svar i forumet för film, där det finns folk som kan och är intresserade av 8mm filmkameror.

För övrigt Team_fagott, kikade du på länken eller? Det finns en länk till en webbutik där.

När du vet exakt vad det är för modell av batteri du behöver så kan du ju söka med Google och se om du hittar andra webbtiker...

Verkar som om det e f-skatt som gäller där, men jag kikar just nu på ett bra alternativ.

allt man behöver veta är väll modell PX625 and PX13 och volt 1.35 va. Inget annat man kan göra fel

Hurra! 2st helt nya batterier köpta på ebay för 114 sek (inkluderat frakt!)

Postad

Hej Team_fagott

Du kan enkelt göra en spännings-delare (pris ca. 5-10kr) så du kan använda 1,5V batterier i fortsättningen.

PM'a mig om du vill ha hjälp med ritning :)

Mvh: Rolle

Postad
Hej Team_fagott

Du kan enkelt göra en spännings-delare (pris ca. 5-10kr) så du kan använda 1,5V batterier i fortsättningen.

PM'a mig om du vill ha hjälp med ritning :)

Mvh: Rolle

Det låter spännande....Men du talar til en man som inte enns äger en lödkolv :D.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...