lilla_farbrorn Postad 6 februari 2007 Postad 6 februari 2007 Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 1 och 4 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Citerat inlägg redigerat. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum Hahaha. Okej?? Det verkar ju friskt. 0 Citera
Java ex Machina Postad 8 februari 2007 Postad 8 februari 2007 shit vad man missar när man gör jobb. jag måste sluta med det och ägna mer tid åt att lusläsa forum verkar det som... 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 8 februari 2007 Postad 8 februari 2007 Visst blir man nyfiken som fan? Som människa bara MÅSTE man ju se vad som finns under en censur. :p Folk som fräser till på forum förgyller min dag. Så meningslöst, men underhållande. 0 Citera
Fat Tony Postad 9 februari 2007 Postad 9 februari 2007 jag har redan fått 2 starffpoäng så varför får jag en till av dig simonrahnister? 0 Citera
Pace Postad 9 februari 2007 Författare Postad 9 februari 2007 Fat Tony: Har du synpunkter angående en redigering, varning eller tillsägelse så ska du kontakta mig som är administratör. Acceptera och följ de regler som finns på forumet, och sluta posta i andra trådar som inte har med ämnet att göra. Att acceptera reglerna gick ju tydligen bra när du registrerade dig. 0 Citera
larsson12 Postad 6 mars 2007 Postad 6 mars 2007 Fan vad roligt att det går bra för voodoo. Det är en fantastiskt sida tack före Moderatorer så jag hoppas att peter tar väll hand om dem. Som jag har sagt nångång tidigare så gör dessa personer ett fantastisk jobb så ta hand om dem och ge lite av din vinst till de som bevis på din uppskattning. 0 Citera
Java ex Machina Postad 9 mars 2007 Postad 9 mars 2007 Fan vad roligt att det går bra för voodoo. Det är en fantastiskt sida tack före Moderatorer så jag hoppas att peter tar väll hand om dem. Som jag har sagt nångång tidigare så gör dessa personer ett fantastisk jobb så ta hand om dem och ge lite av din vinst till de som bevis på din uppskattning. vill du ha lite http://www.natur-drogeriet.dk/filemanager/items/art-broed.jpg? 1 Citera
lilla_farbrorn Postad 12 mars 2007 Postad 12 mars 2007 vill du ha lite (bröd) Jag fattar inte. Han smörade ju inte..? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.