Emiltheking Postad 14 januari 2007 Postad 14 januari 2007 Hej! Finns det någon affär/webbaffär var jag kan hyra videokameror? Helst inte för allt för mycket pengar. Tack på förhand. 0 Citera
Bleckert Postad 14 januari 2007 Postad 14 januari 2007 ja du, ser att du bor i gällivare, och jag har svårt att tro det finns så många uthyrningar i norra sverige. billig peng är svårt att definiera. videokameror finns till uthyrning på bla. camrent.se för från 4-500 kr i veckan men om du vill ha nått mer proffsigt så hamnar du på mellan 2-5000 kr i veckan. dessvärre finns de i stockholm och göteborg och är osäker på att de skickar. men finns det ingen ungdomsgård eller liknande i närheten? de brukar ha kameror man får låna gratis! Lycka till i alla fall! 0 Citera
Emiltheking Postad 14 januari 2007 Författare Postad 14 januari 2007 Jo som sagt det är ju det som är problemet att bo i Gällivare. Jag ska iaf kika in på camrent och om inte det funkar går jag ner på stan och kollar om någon av ungdomsgårdarna har något till utlåning=) Tack för svaret iaf=) 0 Citera
turbofisk Postad 14 januari 2007 Postad 14 januari 2007 Prata med Filmpool Nord i Luleå, dom har koll på vad det finns och kan säkert hjälpa till! 0 Citera
Emiltheking Postad 19 januari 2007 Författare Postad 19 januari 2007 Jag har kollat in alla tips och har kommit fram till att det blir bäst (och billigast) om jag lånar någon kamera av någon vän eller liknande=) Tack för alla tips iaf. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.