Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hejhå

Ja nu är det så att jag undrar om någon mer här samlar på autografer?

Själv har jag samlat ett år nu ungefär, jag började skicka ut brev i januari 2006. Som ni kanske kan gissa så skickar jag mest till skådespelare och skådespelerskor från Bond-serien.

Mina favoriter i samlingen är nog Daniel Craig, Pierce Brosnan, John Cleese, Sophie Marceau, Eva Green, Sean Bean, Shirley Eaton, Rosamund Pike, Maria Grazia Cucinotta och Robbie Coltrane. :)

Om ni är intresserade av resten av min samling finns det bilder på alla mina autografer och sådant på min lilla hemsida som hittas i min profil.

Det är en kul hobby :)

Posted

Jag har J-o Waldners autograf sen har jag Markolio ( hur han än nu stavar sitt namn) och en massa pingis spelares autgrafer men ingen autograf som har med film och göra mest med pingis, fast jag har autograferna av rock bandet Uriah Heep

//Johannes

Posted

jag har Tim Burtons och Arnold S-neggers autografer. nån dag ska jag försöka skaffa Johnny Depps.

förresten.. hur får du tag på adresser till kändisar?

Posted

Det finns olika sidor med adresser, bästa är fanmail.biz med tillhörande forum :)

Johnny Depp skickar bara autopens eller PPs om man skickar brev (autopen: maskin som skriver signaturen, PP: kopia bara). Hans går nuförtiden bara att få In person :)

• 2 years later...
Posted

Jag har en signerad dvd av Lord of the Rings. Av Peter Jackson..

Annars har jag nog inga autografer..

Känner Jacksons kusin. Hon jobbade på resturangen Fridays i Sthlm. för några års sen, hon är med i Bad Taste, ett av barnen i bakgrunden i nån scen..