Tobbger Posted March 27, 2004 Posted March 27, 2004 Jag satt och knåpade på en ny design till GurkoWorks nya hemsida igår. Här är resultatet: http://home.graffiti.net/gurko/index.htm Något jag borde ändra, ta bort eller lägga till? Jag menar designmässigt, funktioner kommer senare. 0 Quote
DotStudio Posted March 30, 2004 Posted March 30, 2004 Öhm. här snackar vi i huvudsak film, inte webdesign! 0 Quote
Tobbger Posted March 31, 2004 Author Posted March 31, 2004 GurkoWorks är ju dock mitt och mina kompisars filmbolag, så det borde ju höra hit. ;) 0 Quote
ungfilm Posted March 31, 2004 Posted March 31, 2004 DotStudio håller med dig till viss del men en plats på webben börjar tydligen bli en viktig del i en filmskapares vardag. Tobbger. Den här designen är mycket bättre än den förra. Härligt ljus och fina nyanser. Trevligt och kreativt. Här finns det både utrymme och framtid. Vit bakgrund funkar alltid lika bra. Jag hoppas på att det blir lite snygga mouseover och så i menyn sen när hela sidan kommer.Jag gillar designen mycket. Keep up the good work! 0 Quote
Recommended Posts